elnienjo schreef:Ik heb wel ns gelezen dat met de hand afwassen duurder is dan de vaatwasser laten draaien.
Duurder niet maar je verbruikt wel meer water.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Nikass schreef:Waarom kopen mensen een electrische deken?
Het lijkt me niet erg gezond om te gebruiken en het kost toch ook stroom?
Waarom volstaat een gewone deken niet?
Cer schreef:Hoeveel water verbruikt een vaatwasser en hoeveel verbruik je met een handwas? Ik kan me niet voorstellen dat dat laatste meer gebruikt, als je niet zo'n grote gootsteen hebt?
Nikass schreef:MyWishMax schreef:Helaas wordt mijn vaat niet schoon met een kouder programma...heb en 40 graden, eco wat 50 graden is en 70. Deed altijd 70, nu de koudste geprobeerd. Werkt dus niet en vaat was helemaal niet heel vies. Jammer, want dat programma is ook een stuk korter
De was die ik altijd op 30 graden en kort. Alleen beddengoed, handdoeken en schoonmaakdoekjes op 60 en kort.
Met de hand afwassen?
Ik heb bewust geen vaatwasser, ik haat die dingen
MyWishMax schreef:Met de hand afwassen kan ik niet. Dan moet ik het een week lang laten staan tot hulp er is.
Wat is er niet gezond aan een elektrische deken? Warm hebben is beter dan koud hebben en verwarming is duurder dan stroom. Alleen een deken is gewoon niet altijd genoeg.
Nikass schreef:MyWishMax schreef:Met de hand afwassen kan ik niet. Dan moet ik het een week lang laten staan tot hulp er is.
Wat is er niet gezond aan een elektrische deken? Warm hebben is beter dan koud hebben en verwarming is duurder dan stroom. Alleen een deken is gewoon niet altijd genoeg.
Hmmm ik weet niet of het niet gezond is tegenwoordig. Mijn oma had vroeger een electrische deken en er werd toen gezegd dat het niet goed is voor je hart om daar onder te slapen. Misschien is dat achterhaald, het is al lang geleden. Maar gevoelsmatig vind ik het ook niet zo'n fijn idee, maar dat zegt dan iets over mij.
Suzanne: ik denk dat het me juist daarom gevoelsmatig tegenstaat: ik slaap graag in een onverwarmde, koele slaapkamer.
Charly: die dingen nemen ruimte in en moet je schoonmaken.. met de hand afwassen gaat veel sneller en makkelijker vind ik
pmarena schreef:Er is natuurlijk het risico van oververhit raken als je echt gaat slapen en die deken de hele tijd aan blijft.
Wel terecht om voor te waarschuwen denk ik
Meestal zit er ook een automatische uitschakeling op volgens mij.
Nikass schreef:MyWishMax schreef:Met de hand afwassen kan ik niet. Dan moet ik het een week lang laten staan tot hulp er is.
Hmmm ik weet niet of het niet gezond is tegenwoordig. Mijn oma had vroeger een electrische deken en er werd toen gezegd dat het niet goed is voor je hart om daar onder te slapen. Misschien is dat achterhaald, het is al lang geleden. Maar gevoelsmatig vind ik het ook niet zo'n fijn idee, maar dat zegt dan iets over mij.
Suzanne: ik denk dat het me juist daarom gevoelsmatig tegenstaat: ik slaap graag in een onverwarmde, koele slaapkamer.
Charly: die dingen nemen ruimte in en moet je schoonmaken.. met de hand afwassen gaat veel sneller en makkelijker vind ik
Charly: die dingen nemen ruimte in en moet je schoonmaken.. met de hand afwassen gaat veel sneller en makkelijker vind ik ;)