Wat wordt Tess groot inderdaad! En jeetje wat schieten jullie hard op, respect hoor! Mooie kleur in de koffienis, komt daar nog iets van verlichting in ook? Hoe gaat het met jou met je zwangerschap, en is het goed te doen met klussen erbij? Gaat hard ineens nu met deze stappen joh
Komt inderdaad nog verlichting in. Zal einde van de dag weer een update geven. Al is de wc schuren en voorstrijken zo eerst aan de beurt, de beschadigde plekken welke hersteld zijn.
Zwangerschap gaat perfect, geen klachten. Alweer 23 weken.
Bodi de herplaatser gaat minder goed. Heeft voor een allergie op de appoquel gestaan wat niet meer werkt, vorige week een City point injectie gehad, maar het verergert alleen maar. Hierdoor denkt de dierenarts aan een auto immuunziekte. Leuk een herplaatser haha.
Maandag wordt hij gecastreerd en nemen ze biopten af. Kost genoeg zo. Maar hij is ontzettend lief en Jody onze Mechelaar is gek op hem.
horsii
Geplaatst door de TopicStarter: 20-08-24 13:34
Koelkast en ovens zitten erin. Vriezer nog, apotheek kast, deurtjes..
Prachtig, ik hou van zwart. Wat voor kranen en spoelbak heb je er bij gekozen? Zijn de kasten van binnen ook zwart en dan verlicht of heb je voldoende lichtinval? Asking for a friend
Nee van binnen niet zwart. Hebben veel lichtinval. Groot raam, drie lichtstraten en openslaande deuren. Lijkt nu nog donkerder ivm lichtstraten welke afgedekt zijn. Moet nog een blijvende oplossing komen voor het regenwater wat blijft staan. Gun metal als ik het goed heb, zo lang geleden dat we besteld hebben haha.
Ben nu de muur schuren zodat we kunnen verven, de roze muur.
horsii
Geplaatst door de TopicStarter: 22-08-24 10:11
Gisteren was Saar een dagje naar de opvang dus heb ik de stuc bij de dakramen en de lange muur geschuurd en ontvet. Jar de stuc bij de dakramen geverfd, moeten nog een x maar moeten wachten op nieuwe verf. De nieuwe emmer Sikkens zat vol vellen. Krijgen een nieuwe emmer. Dus ook nog een zeefje halen dan kunnen we van de aangebroken emmer ook nog een deel gebruiken. De wc muren zijn opnieuw geverfd na het herstellen en vanmorgen de roze muur. Jar is nu met de stopcontacten bezig, vanmiddag de roze muur nog een laagje.
En vanmorgen vroeg met de honden genoten op de hei.