Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
poes schreef:Nee een master combineren met werken lijkt me echt heel pittig. Wel pittig schema ook. Wat studeer je bij als ik mag vragen?
. Dat zijn redelijk chille postgraduaten eigenlijk vind ik. Nu wel eentje waar ik 100% achter sta ... Dus die ga ik ook effectief afmaken
Samantha_ schreef:Leuk al die studie en reis plannen!
Ik zou van de zomer graag Terschelling of een ander eiland met m’n kids willen bezoeken. Maar weinig te vinden voor een normale prijs zeg.
Ik zit altijd graag op funda te speuren. Nu zie ik echt een super leuk appartement, eigenlijk maisonnette. Maar eigenlijk te klein, maar 2 slaapkamers. En als ik het zo zie ook geen mogelijkheid om van 1 slaapkamer 2 te maken ofzo.
Mijn kids zijn al te oud om op 1 kamer te laten slapen.
Dan kunnen we alsnog onze reis naar Nepal boeken
) en de kinderen dan in K1 en K2?

Wel duurzaam dus, zo lang kleding dragen
want ik heb begin deze maand wat enthousiast overgeboekt naar de spaar en wat uitgegeven met het idee "vakantiegeld volgt snel genoeg" maar dat valt nu ff tegen.
althans als je daar recht op hebt.
vond vandaag weer wat dus nu is mijn budget voor morgen en overmorgen echt bijzonder beperkt 
idinn schreef:Ik ga komend weekend naar Vlissingen (iemand nog tips qua terrasjes/eten, vakantiegeld is er dan toch precies haha) en daar moeten de kriebels het mee doen dit jaar
.
.