Wij hadden voor onze deur naar de tuin in ons vorige huis ook wel een lang rolgordijn dat niet aan de deur bevestigd was maar in het kozijn er boven. Dat was de zuidkant en als de zon daar in de zomer op zat was het daar anders een broeikas. Dus zo'n lange rolgordijnen die je dan boven de deur kan bevestigen en tot op de grond komen bestaan wel.
Die ik net liet zien van Ikea, is lang genoeg daarvoor. Wij hebben hem juist wel aan de deur, zodat hij met de deur meegaat als je die open hebt staan.
DubbelFun
Geplaatst: 10-01-19 22:26
Herinneren jullie deze nog....
Het bolletje was me iets te fel en bij gebrek aan een ander bolletje ga je 'buiten de doos' denken en nu is het een heel sfeervol lampje 'op zijn kant'
Ik kreeg door jouw lampje ook een idee Ik ben zelf wat aparter kwa smaak en hou dus van doodskoppen etc Twee jaar geleden heb ik een glazen doodskop gekocht waar een hete saus in zat (te heet dus weggespoeld ). Nu bedacht ik me vandaag dat ik in een ander lampje een soort snoer met van die kleine led lampjes had zitten dus wilde die eigenlijk in de glazen doodskop doen.
Helaas is de bovenkant te dik waardoor hij er nu op ligt maar heb op ali twee andere gekocht die er hopelijk (gedeeltelijk) in passen.
Ik ben niet zo van de doodshoofden, maar die simpele led-kerstlampjes zijn zo klein die kunnen makkelijk door de hals van een fles en je hoeft er waarschijnlijk niet de krabt bij te kunnen lezen
Haha dan ligt het nu bij iemand anders thuis denk ik Het langste wat ik heb moeten wachten is ongeveer 6 weken denk ik. De dingen die ik op Ali bestel zijn meer hebbedingetjes.
Zoals dit
Majabeestje
Geplaatst: 12-01-19 10:50
Waarom heeft die pop een 18+ speeltje op het hoofd..?