Poeh gelukkig nog wat verspreid want 2 van die karren, màn daar moet je sowieso al niet aan denken als je dat allemaal met 2 man (?) moet doen, laat staan tijdens zo'n idioot warme dag

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
pmarena schreef:Ah dus hij ligt aan beide kanten aardig vol. Ik dacht al dat krijg je toch nooit allemaal maar aan 1 kant gestopt, maar soms sta je er verbaasd over / kan een gebouw vertekenen
Poeh gelukkig nog wat verspreid want 2 van die karren, màn daar moet je sowieso al niet aan denken als je dat allemaal met 2 man (?) moet doen, laat staan tijdens zo'n idioot warme dag
palousa_boy schreef:Ik kan me nog wel herinneren dat we op stal waar ik werkte een keer 3 vrachtwagens hooi op een dag kregen, dat was aardig afzien met 35 graden buiten (dus binnen onder de dakpannen was het helemaal niet uit te houden). Alle hulp droop 1 voor 1 af door de warmte dus ik heb alles zeker wel 1 keer in mijn handen gehad..
Ben blij dat ik nu alles met de trekker kan doen
marga1 schreef:Is een buiten luik in een gevel niet handiger dan kan je de wagen er onder rijden en is het misschien makkelijker op zolder te krijgen.
DubbelDun schreef:Dat Bonkie heeft er nog aardig de vaart in
En wat een plastic zeg.. ik zie nog wat platen eronder liggen ook. Hopelijk geen asbest ??
DubbelDun schreef:Misschien kun je die nog eens ergens voor gebruiken
Nummus schreef:Haha wat leuk om ze zo gebruik te zien maken van de track.
En jeeeetje dat plastic blijft ook maar komen he...?
Jes schreef:Jeetje wat een plastic!
Pas goed op met die platen bij je paarden.
balance schreef:Leuk om dat slingertje je lopen en dan de camera te wijzen naar de richting naar keuze die ze straks hebben.
Weleens aan een doorgang als deze gedacht? 4 paaltjes slaan, mensen kunnen altijd doorlopen, draad hoeft niet per sé open als je iets in je handen hebt. De paarden kunnen niet er doorheen mits je de palen hoog genoeg maakt en de doorgang niet te wijd maakt.
[ [url=m/jXA9jz.jpg]Afbeelding[/url] ]
pmarena schreef:Kijk ze lekker scheuren dan, galopwisseltje zus, galopwisseltje zo....
Je ziet wel meteen het nadeel van paden: het wordt een wirwar van palen en draad om tegenaan te kijken
pmarena schreef:Ik blijf het hier wat rommelig vinden bij ons. Ondanks bruine palen en bruin lint / draad dat je bijna niet ziet. Maar alleen al die wirwar aan palen joh dat is best jammer. Maargoed als dat het enige nadeel is
Birdie60 schreef:Wij hebben zaterdag ook het hooi van het land gehaald, jeetje wat een hitte.
Ziet er goed uit TS>