Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
KletsKoekje schreef:Mag ik ook advies voor toilet vragen? Vorige week heb ik wandje achter toiletpot geschilderd. Ik twijfel of ik het stuk erboven ook zal doen, de wc oogt nog vrij wit, maar wil ook weer niet dat het te donker wordt. Jullie mening?
[ [url=m/pE3yK6.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/fJqQx2.jpg]Afbeelding[/url] ]
Niello schreef:KletsKoekje schreef:Mag ik ook advies voor toilet vragen? Vorige week heb ik wandje achter toiletpot geschilderd. Ik twijfel of ik het stuk erboven ook zal doen, de wc oogt nog vrij wit, maar wil ook weer niet dat het te donker wordt. Jullie mening?
[ [url=m/pE3yK6.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/fJqQx2.jpg]Afbeelding[/url] ]
Mooie toiletpot kletskoekje! Wat voor merk en type is deze? Randloos? Waar heb je hem gekocht?
Kirstenn schreef:IMANDRA die voorzetwand was er anders ook geweest. Wij hadden het ook. Voordeel: we konden zelf de schacht aan laten sluiten op het bad en douche, en het toilet wat meer in de schacht plaatsen ten opzichte van badkamers vanuit het project. Buren hebben bijvoorbeeld een nis van 10 cm tussen de schacht en de douche, heel onhandig.
@Ketly wordt heel mooi! Ik vind de indeling van jullie badkamer echt zo gaaf!
@Kletskoekje ik zou het zo laten, wat mooie dingen op het plankje zetten en het geheel blijft dan mooi en rustig
shirleyp schreef:Nog even een gratis tip over randloze toilettenmijn vriend plaatst ze regelmatig en ziet wel echt verschil per merk. Die van Grohe zijn top, maar hij heeft er zelfs een keertje eentje gehad die zo enthousiast spoelde dat het zo nu en dan over de rand kwam.
Weet even niet of dat ook kan liggen aan het inbouwdeel of alleen aan het model pot, maar hij zweert bij goed merkspul als het om dit soort vernieuwingen gaat.
shirleyp schreef:Nog even een gratis tip over randloze toilettenmijn vriend plaatst ze regelmatig en ziet wel echt verschil per merk. Die van Grohe zijn top, maar hij heeft er zelfs een keertje eentje gehad die zo enthousiast spoelde dat het zo nu en dan over de rand kwam.
Weet even niet of dat ook kan liggen aan het inbouwdeel of alleen aan het model pot, maar hij zweert bij goed merkspul als het om dit soort vernieuwingen gaat.
superpony schreef:shirleyp schreef:Nog even een gratis tip over randloze toilettenmijn vriend plaatst ze regelmatig en ziet wel echt verschil per merk. Die van Grohe zijn top, maar hij heeft er zelfs een keertje eentje gehad die zo enthousiast spoelde dat het zo nu en dan over de rand kwam.
Ligt dat niet ook aan je waterdruk?
Wij hebben een oude wc apart nog met ouderwetse grond pot, plateau en rand. Wel spoelbak met lange en snelle spoel.
Bij beiden, spettert het er ook wel over of naast. Gaat weg, dus nemen het nog voor lief. Zullen er met slopen wel achterkomen hoe en wat en bij de nieuwe er rekening mee houden, want in de badkamer komt een douchewc.
pol013 schreef:Dat lijkt me sterk. Ik heb er niet veel verstand van maar volgens mij spoelt je wc door met water uit het reservoir en gaat dan via de vlotter weer bijvullen. Dus je zou met je waterdruk niets te maken moeten krijgen bij het doorspoelen. Hooguit met hoe snel hij bijvult.