Ik weet nog niet wat ik van die kerk in de tuin vind...maar dat bad! Wauw!
SusanH
Lid Bezwaarcommissie
Geplaatst: 12-04-18 09:14
Dat bad is zeker gaaf!
Ik geloof dat wij toch in het verkeerde deel van NL wonen. Bij mijn schoonouders in de buurt is alles veel goedkoper: https://www.funda.nl/koop/venray/huis-4 ... oekweg-40/ with room for a pony zou Hyacinth Bucket zeggen. Al vind ik die pony wel zielig zo alleen....
Niwla
Geplaatst: 12-04-18 13:33
SusanH, als je een dorpje verder verhuist kun je de paarden aan huis zetten voor dat geld hoor. Wij komen oorspronkelijk ook uit V. maar zijn er daarom weg gegaan. Al is dat wel net geweest voordat de prijzen weer omhoog schoten én hebben we het hele huis op de kop gehad.
Ik lees hier schaamteloos mee om inrichtingen van stallen/tuinen en badkamer te bekijken. Die moeten we nog aanpakken namelijk.
SusanH
Lid Bezwaarcommissie
Geplaatst: 12-04-18 14:05
Niwla: weet niet welke kant van mijn woonplaats jij bedoelt maar alles met grond en vrijstaand hier in de buurt kost zeker 5 a 6 ton of meer. Tenzij je een bouwval niet erg vindt. En dan kom je met opknappen ook makkelijk aan de 6 ton of meer. Maar wij willen niet weg. Ik kijk ook omdat ik dol ben op gluren bij de buren
Bovendien is de laatste ook echt het meest goedkope vrijstaande huis wat ik in die buurt kon vinden, met grond en wat redelijk af is. Maar heel klein en daardoor geen gezinswoning.
Niwla
Geplaatst: 12-04-18 14:35
Zo, de prijzen zijn inderdaad fors gestegen. Ik woon in het dorp van die onderste, maar wij tikken misschien net de 5 ton aan inclusief verbouwingen. Het zag er van binnen een beetje uit zoals dat huis op de Maatsteeg.
Edit: we hebben het 1,5 jaar geleden gekocht.
SusanH
Lid Bezwaarcommissie
Geplaatst: 12-04-18 16:06
Dacht al wel dat je daar in de buurt zou zitten idd het is flink duurder geworden allemaal. Staat nu ook een heel stuk op NOS.nl hierover.