Sassy schreef:Foto's van de rotonde, tankstation en aan een drukke weg zouden voor mij ook een reden zijn niet naar een woning te gaan kijken.
En de balkons zou ik persoonlijk met wat groen aankleden.
De foto vanuit de keuken vind ik er netjes uitzien, maar de muur van het balkon dan weer een afknapper.
Die zou ik even netjes verven, evt. wat kunstgras op dat balkon leggen, en een mooie grote plant erop, dan oogt het al heel anders.
Hij is inmiddels geverfd. Helaas pas na de foto's voor Funda gedaan. (Niet eerder over nagedacht helaas) ook hangt er een plantenbak voor het balkon wat het gezelliger maakt.
Heb na diverse tips toch besloten om het te restylen/opknappen en opnieuw op de foto te laten zetten. Gezakt in prijs zijn we inderdaad al. Er is een trappenhuis geen lift. Het is een hoekappartement, middelste balkon (echt in de hoek, makelaar deed niet aan pijltjes
)
De drukte vd weg wordt goed gedempt door het dubbele glas. Daar verbazen de meeste kijkers zich gelukkig over. Vanaf de bank kijk je niet naar de rotonde. Als je staat uiteraard wel. Scheelt wel dat je op de 2e woonlaag zit.
Bedankt voor alle tips! Heel erg fijn om de diverse meningen te lezen
!
_Danielle hoe graag wil je het huis? En is het huis in goede staat voor die prijs? Staan er soortgelijke huizen te koop? Ik denk ook dat ze wachten tot diverse kijkers een bod gedaan hebben en die vergelijken..
Dodyg en JenniferU, spannend! Zal voor jullie duimen
!!