Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Jolliegirl schreef:En het duurt en het duurt en het duurt...
Hier schiet je ook niets mee op..
Batlow schreef:Pfff politie ook weer. Zeggen dat er de volgende dag wordt gebeld door de fraude inspecteur, maar dat gebeurd, natuurlijk, niet.
keona schreef:Jolliegirl schreef:En het duurt en het duurt en het duurt...
Hier schiet je ook niets mee op..
Ik vind je maar vervelend doen,snap niet waar jij je druk om maakt.is toch niet jou zorg.
laat iedereen het toch doen zo als die wilt,nee hier op bokt moet alles zoals andere het altijd willen.
ts fijn dat de politie en liander nu met je mee kijken succes ik volg je mee
Zij dacht dat ik donderdag (vorige week dus) wel gebeld zou worden. Zij neemt nu weer contact met de betreffende persoon op of die mij vandaag of morgen kan bellen
lifaya schreef:De meter lijkt mij dan het meest voor de hand liggende maar omdat het nu gewoon constant 10 kwh per dag is ongeacht wat ik doe, maar nog steeds geen verklaring voor de rest van het verbruik (van 10 x 365 is 3650 kwh per jaar, en nu zit ik er ruim 9000 kwh overheen) Het is gewoon een ontzettend vreemde situatie en het feit dat de vorige bewoners er niks mee hebben gedaan maar gewoon verhuisd zijn maakt het er voor mij niet makkelijker op.

lifaya schreef:wat is er onvoorstelbaar aan? Ik ben opgezadeld met iets wat de vorige bewoners ook allemaal hadden en op de volgende bewoner weer hebben verschoven. Ik wil dus zeker zijn dat alle opties open staan. Liander waar dus het ijken uiteindelijk word gedaan die is nu nog aan het overleggen over hoe en wat. IJken kunnen ze allemaal wel voorstellen, maar als een meter kapot is lijkt mij dat die onregelmatig en heel rare sprongen maakt. Ik zit telkens rond de 10 kwh per dag sinds ik het heb bijgehouden en dat verklaard dus nog niet die ontzettende piek die overblijft.
lifaya schreef:Enige wat trouwens wel gebeurd is dat ik oxxio had gebeld omdat ik een uitstel van betaling voor 1 maand heb gekregen, en dat ik voor 29 juli opeens alles moet betalen. Ik heb meteen met oxxio gebeld en gezegd dat dit gewoon niet kan want het is nog steeds niet duidelijk wat de oorzaak is en ik zou uitstel krijgen tot dat rond is. Krijg ik te horen dat het te lang duurt dit dat. Ja hallo, ik heb ook niet alle touwtjes in handen en ik heb ook niet stilgezeten. Ik heb de medewerken van oxxio een hele hoop mails toegstuurd met de stand van zaken zodat er duidelijk is welke stappen ik heb (geprobeerd) te ondernemen en Liander zit nu in elk geval op deze "zaak" en zouden gaan overleggen zus en zo. Ik kan wel blijven bellen maar dat fokt mensen alleen maar op en ik merk de irritatie ook. Hoe je het ook wend of keert, het enige wat overblijft is de ijking maar Liander is dus nu aan het kijken of er ook andere opties mogelijk zijn omdat dit dus inderdaad al even aan de gang gaat en gewoon heel vreemd is. Maar volgens die dame van Oxxio had ik gewoon meteen de ijking aan moeten vragen. Ja je bent lekker, dan zit ik met een dubbelhoge rekening omdat er wellicht iets over het hooft is gezien ofzo waardoor er niks uit de ijking komt![]()
God... geld zou op dit moment mij heel gelukkig maken![]()
Meterstand is momenteel; 88672 als ik het goed heb.