Ik google me suf, maar weet iemand wat leuks om met wijnglazen te doen? Ik heb mijn armbanden nu op een andere manier opgeruimd en zoek er wat leuks voor
Ja ik! Op de kop neerzetten op een dienblad met wat decoratiezand. En op de onderkant van t glas van die ronde kaarsen
Kan er niet zo lang mee wachten tot ik hem binnen heb helaas. Had dat inderdaad ook al anders ingedachte.
Ik heb mijn laptop de eerste periode gewoon in een handdoek meegenomen. Dubbel gevouwen en daarna de computer erin gewikkeld.
Dacht het niet, heb ze er wel eens gezicht.. Maar ze hebben bij Zeeman/Wibra wel dit soort, in pakken van twee of drie voor een paar euro
Hebben ze eigenlijk al oranje outfits??? Zie ze niet op de site en ben al even niet in de winkel geweest!
Mmm donderdag ff kijken dan! Kan mn bavariadress niet meer vinden...... Had ik net een geschikte outfit bedacht... Ggrrr
@ kayleigh die hebben ze wel! heb er laats 12 gekocht in veel verschillende kleuren lange en korte mouw.zitten erg fijn!
lillytjuh schreef:Mmm donderdag ff kijken dan! Kan mn bavariadress niet meer vinden...... Had ik net een geschikte outfit bedacht... GgrrrKijk eens in de folder van Bristol
lillytjuh schreef:Hebben ze eigenlijk al oranje outfits??? Zie ze niet op de site en ben al even niet in de winkel geweest!Jep bij ons in de winkel 3 kopstellingen en 2 volle schappen met kleding