[Centraal] Bokkers op de woningmarkt *deel II*

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Fiebie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-13 15:52

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-13 15:55

Hoezo nooit meer plat dak Amanda, te warm? Goed dat je het zegt, want wij zitten nu ook met plat dak en dat is op dit soort dagen al erg warm.

Daihyo

Re: [Centraal] Bokkers op de woningmarkt *deel II*

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-13 15:56

Ja te warm in de zomer. Ik woon nu op een boven verdieping. Met plat dak, op een hoek en een groot raam op het zuiden. Het koelt hier bijna niet af in de zomer en is zo tussen de 25 en 32 graden. Niet fijn :n

WillemYntJee

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-13 15:58

Plat dak is inderdaad ellende, t is dat wij nu een goed geïsoleerd huis hebben wat ook kan koelen maar verder echt nooit meer.

Kan je ons huis trouwens nog wel zien op funda? (Vorige post) omdat ie al een tijdje op verkocht staat..

Dammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-13 16:04

Plat dak is dan iets om rekening mee te houden.
Ik zie in mijn prijsklasse veel woningen zonder zolder, dus bijvoorbeeld een begane grond met keuken en woonkamer en een eerste etage met twee slaapkamers en een badkamer. Qua ruimte zou dat voor mij ideaal zijn, maar nu vraag ik mij af of dat ook niet warm wordt in de zomer?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-13 16:04

WillemYntJee schreef:
Plat dak is inderdaad ellende, t is dat wij nu een goed geïsoleerd huis hebben wat ook kan koelen maar verder echt nooit meer.

Kan je ons huis trouwens nog wel zien op funda? (Vorige post) omdat ie al een tijdje op verkocht staat..

Ja ik heb m gezien! Zijn die foto's nu bewerkt of hebben jullie er later een andere keuken ingezet?

Daihyo

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-13 16:10

Woehoe!! Hypotheek is rond :):)
Feestje!! :D
Nu de rest regelen. Laatste papieren naar de notaris, huur opzeggen, enz.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-13 16:16

Amanda schreef:

Jeuj :D *\o/*

WillemYntJee

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-13 16:19

Gefeliciteerd Amanda!
Dat zijn voorbeelden van hoe je t kan maken joolien, omdat t er op de foto en van binnen niet uit ziet hebben ze die erbij gezet. Wij krijgen een hoekkeuken met nog 3 half hoge kasten tegen de linkermuur en geen bovenkasten. De grijze muur hebben we d'r helemaal uitgesloopt :-)

Dammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-13 16:43

Gefeliciteerd Amanda!
*\o/*

Fiebie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-13 16:48

Gefeliciteerd amanda! *\o/*
Fijn die berichten he :D

Daihyo

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-13 16:49

Ja, weer een stapje verder :j
Van de week huur opzeggen en laatste dingen naar de notaris. En dan wachten....
En in de tussentijd verhuizing doorgeven aan allerlei instanties enzo. Dat wordt ook nog wat werk :=

appiesjappie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-13 20:40

Woehoe morgen om half 4 ook een kijker!! Het gaat opeens hard! Mn vriend dacht dat ze vandaag zouden bellen om te vertellen dat ze donderdag niet zouden komen maar nee er heeft zich nog een kijker gemeld!

appiesjappie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-13 20:43

Amanda schreef:

Gefeliciteerd!!

Georgette

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-13 20:51

Dat zijn goede berichten Amanda en appiesjappie!

Daan_O

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-13 09:28

hallo allemaal! Ik heb me in een oud topic al eens aangemeld maar vervolgens eigenlijk het topic uit het oog verloren... Maar ik heb een vraagje en ben benieuwd of de huizenverkopers op bokt hier ervaring mee hebben.

Mijn vriend en ik hebben onze woning al een tijd te koop staan (ruim 1,5 jaar). Vrij veel bezichtigingen maar helaas nog geen koper. We zijn al een aantal keer in prijs gezakt maar willen nu nog een keer een flink prijsdaling doorvoeren en dan hopen we het snel kwijt te zijn. Ons idee is als volgt; nieuwe foto's en tekst, prijsverlaging en direct een open dag plannen. We dachten het dan eerst even een week van Funda te halen zodat het er "nieuw" op komt. De makelaar zegt dat het er dan minimaal 2 maanden vanaf moet maar ik dacht dat het ook wel korter kon?

Lang verhaal kort; is het mogelijk om je huis een week van Funda te halen en het dan opnieuw er op te zetten?

Daihyo

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-13 09:30

appiesjappie schreef:
Woehoe morgen om half 4 ook een kijker!! Het gaat opeens hard! Mn vriend dacht dat ze vandaag zouden bellen om te vertellen dat ze donderdag niet zouden komen maar nee er heeft zich nog een kijker gemeld!

Spannend!! Leuk!

Dammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-13 09:38

Daan_Ordeal schreef:
hallo allemaal! Ik heb me in een oud topic al eens aangemeld maar vervolgens eigenlijk het topic uit het oog verloren... Maar ik heb een vraagje en ben benieuwd of de huizenverkopers op bokt hier ervaring mee hebben.

Mijn vriend en ik hebben onze woning al een tijd te koop staan (ruim 1,5 jaar). Vrij veel bezichtigingen maar helaas nog geen koper. We zijn al een aantal keer in prijs gezakt maar willen nu nog een keer een flink prijsdaling doorvoeren en dan hopen we het snel kwijt te zijn. Ons idee is als volgt; nieuwe foto's en tekst, prijsverlaging en direct een open dag plannen. We dachten het dan eerst even een week van Funda te halen zodat het er "nieuw" op komt. De makelaar zegt dat het er dan minimaal 2 maanden vanaf moet maar ik dacht dat het ook wel korter kon?

Lang verhaal kort; is het mogelijk om je huis een week van Funda te halen en het dan opnieuw er op te zetten?

Ja. Mijn makelaar heeft het voor elkaar gekregen dat mijn huis er de ene week van afging en de zondag erop weer als nieuw huis erop stond met de nieuwe vraagprijs.
Daar zaten dus 3 dagen tussen.

Georgette

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-13 10:11

Ook bij ons is het er maar een week vanaf geweest. Snap dus niet waar de makelaar twee maanden vandaan haalt.

MDWStables

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-13 10:26

Gefeliciteerd Amanda, super!

Daan_O

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-13 10:27

Bedankt voor de reacties! Ik had al zo'n vermoeden. Het was niet onze vaste makelaar en deze man leek verder ook niet echt behulpzaam. Dan gaan we gewoon nog een keer informeren. Het lijkt mij wel beter als het voor die actie even van funda af is :)

Fiebie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-13 10:28

Daan_Ordeal schreef:

Naast nieuwe foto's....

Nog een ideetje.... Filmpje maken? Huis van vrienden van mij heeft hierdoor zeker meer kijkers gekregen.
Niet alleen huis, maar ook omgeving filmen etc. :j

Fiebie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-13 10:30

Wat een goed nieuws Appiesjappie! :D

Ik ga een afspraak inplannen met een makelaar.
Zal begin volgende week worden..... :):) Ik vind het echt retespannend allemaal.
Wordt ineens zo echt :')

MDWStables

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-13 10:35

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-13 10:35

Fiebie schreef:
Wat een goed nieuws Appiesjappie! :D

Ik ga een afspraak inplannen met een makelaar.
Zal begin volgende week worden..... :):) Ik vind het echt retespannend allemaal.
Wordt ineens zo echt :')

echt he :P

Waar zijn jullie geweest voor de hypotheek? Mijn vriend is gister bij zijn bank geweest, ABN maar nu hoor ik van een vriendin dat zij daar ook is geweest maar dat ze daar een hele lage hypotheek geven en dat je beter naar hypotheekvisie oid kunt gaan, ook omdat daar de rente hoger is. Wat is jullie ervaring?