Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
hotchocolat schreef:Ik heb ook weer eens een probleem. Ik ontvang geen email meer alleen als WiFi aanstaat.
Vandaag in de auto ook geen bereik ondanks hij wel alle streepjes heeft
Vandaag eenmaal thuisgekomen kwamen de mail eerst pas nadat ik WiFi aangezet had.
Iemand een idee om mij wat op weg te helpen?
Ook de combi met Roaming heeft me niet geholpen vandaag
Bagheera_206 schreef:Ik heb roaming uit staan in het buitenland, tenzij ik weet dat ik soort vakantiebundel kan nemen.
Ik heb dat ook eens gehad met foto's, maar dat kwam door een brak kaartje. Ik heb er een fatsoenlijk geheugenkaartje ingestopt en nu gaat het opslaan van foto's weer helemaal goed.
Stral schreef:Vorige week paar dagen in Frankrijk gezeten: bij het kijken naar de GP wou ik foto's nemen, camera maakte vaak fouten: stuk of 50 waar ik gewoon roze-groene strepen had ipv foto, en dan nog een hele serie waar een foto 'gebroken' was (stuk of 30x foto van Diederik waar stuk van gebroken was), precies alsof er iets mis ging bij het opslaan.
Verder ook veel dat hij vanzelf mobiele data aanzette waardoor ik een behoorlijk bedrag mag bijbetalen op mijn abonnement.
En dan ook nog paar keer dat hij gewoon blokkeerde op camera. En hij ging ook altijd snel leeg.
Kort gezegd: ik ben eigenlijk niet zo happy, voor een gsm waar ik 3 maand geleden nog 500€ voor betaald heb is dit toch niet normaal?