Grrrr komt klagen! Er hangt toch wel 1 stuk gordijnrails! Ons plafond is kei en keihard! Tel daarbij een man di moe is en t vooraf al biet zag zitten.... Grrrrrrrrrrrr
Blablabla11
Geplaatst: 07-03-13 10:52
__PSM__ schreef:
Grrrr komt klagen! Er hangt toch wel 1 stuk gordijnrails! Ons plafond is kei en keihard! Tel daarbij een man di moe is en t vooraf al biet zag zitten.... Grrrrrrrrrrrr
Dank moet je ze ook niet aan het werk zetten Wel balen zeg
Wat mij alleen verbaasd is dat de latei niet over de hele breedte van het raam loopt...
annehoe
Geplaatst: 07-03-13 11:23
zo jullie gaan wel snel zeg. Allemaal bedankt voor het meedenken!
Kentaro --> ik wil perse dit bed omdat het een goed (wat duurder) bed is wat ik sonde vindt te vervangen. Als ik een nieuw bed koop is het een 2 persoons bed maar dat vindt ik echt te groot voor deze kleine ruimte Ik zat zelf ook aan een opklapbaarbarblad te denken alleen heb je dan altijd een paar verdwaalde stoelen staan. En ik mag geen gaten in de muur boren en dat heb je voor een opklap tafel helaas wel nodig...
rommulus --> het is huur, welke docu bedoelde jij? Je link doet het niet
LillLady --> weet je nog welk tijdschrift er was? Er zijn zoveel woon tijdschriften dat zoeken een beetje lastig is
Kentaro
Geplaatst: 07-03-13 11:26
psm, als er een latei zit, is een rail aan het plafond dan wel mogelijk??
annehoe, daar zit wat in (verdwaalde stoelen) Mag je geen gaten boren?? Is het niet zo dat als je het weer netjes dicht maakt wanneer je weer weg gaat, dat moet kunnen? Shantal heeft een opklapbare tafel van de ikea (die je neerzet, niet ophangt), zou zoiets een optie zijn?
Een latei zit in de gevel... Wij zetten onze eerste Rail 32 cm van de binnen gevel af... Volgens mij zou je daar toch geennlast van moeten hebben...
We boorden dus 1 gat en kwamen ijzer tegen, 5 cm rechts ervan ging de boor er dus wel gewoon in, heel raar... Want beide plekken zaten voor het raam...
Kentaro
Geplaatst: 07-03-13 11:44
Ik kan helaas even geen foto vinden, maar bij ons zit het tot een stuk naar binnen. Konden hierdoor helaas geen spotjes nemen boven aanrecht of voor de ramen bij de eethoek.