Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Marley schreef:Ik heb Shampoo Tigi SFactor, ook vreselijk duur maar ook ik word blij van mooi haarhet verschil is echt veel te groot met toen ik Andrelon of Nivea gebruikte dat ik het meer dan waard vind
SuSem schreef:[***] schreef:Ik heb Shampoo Tigi SFactor, ook vreselijk duur maar ook ik word blij van mooi haarhet verschil is echt veel te groot met toen ik Andrelon of Nivea gebruikte dat ik het meer dan waard vind
Hoeft niet vreselijk duur te zijn hoor!
Ik gebruik ook Tigi, de bad head variant. Voor een combi conditioner+shampoo betaal ik bij de kapper €40+
Als ik via http://www.barberstore.eu bestel ben ik €20 kwijt, keurige levering.. laatst had ik weer besteld, toen was de conditioner op, ipv 2x 200 ml kreeg ik een kappers-verpakking 750 ml voor het zelfde geld
deedee19 schreef:Sinds een maand of twee was ik mijn haren met baking soda (google maar eens op no poo) Ik ben dit gaan doen omdat ik heel heftig op shampoo reageer. Toen ik ook niet meer tegen de shampoo van de kapper kon heb ik besloten dit eens te proberen. Onbewust heel low budget. En vooral fijn is dat mijn hoofdhuid weer rust heeft gekregen. Heb een week of geleden nog eens shampoo gebruikt en weet nu weer waarom ik dat beter niet meer kan doen. En ik heb er een enorme kop vol krullen voor terug gekregen ipv de slag die ik had.