maar daar ben ik misschien gewoon een trut in. Het kan ook heel gemakkelijk vanuit een honig zakje, en daar een berg groente aan toevoegen.
Maar ik ben een teut en wil niet van een pakje eten

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Sharmila schreef:Ja daar neem ik de tijd voor. Ik ben gek op koken, daardoor heb ik mezelf en mijn vriend een beetje verwend denk ik. Bij ons komt niet zomaar een simpel stamppotje op tafel. Ik moet er altijd wel een draai aan geven hahahaha. Ben nu ook al een uurtje bezig met mijn ovenschoteltje. Lekker ontspannend vind ik dat. Blijf er ook niet de hele tijd naast staan hoor.
En hij wordt helemaal gemaakt hoor inclusief serranoham en peterselie. Gewoon omdat ik het ook leuk vind als het er mooi uitziet. hahahaha
Enne mijn onderschrift.....ik heb een lange haren tik. Alles moet bij mij lang haar hebben. Mijn paarden, mijn hond, mijn vriend moet verplicht op onze trouwdag lang haar. Hij zit nu tot op zijn schouders.
Was vroeger ook verliefd op de gymleraar. Niet omdat hij zo knap was, maar omdat hij lang haar had. whhahaha echt simpel eigenlijk.Maar ja kweenie smelt er gewoon van weg ofzo.