CarolandRuud schreef:Weten jullie ook toevallig of ze nep-insecten hebben?
En met voorkeur spinnen
Wat ben je daar mee van plan

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Evelli schreef:Ik maak inderdaad ook vlierbloesemsiroop (jij bessen of bloesem?) en eind augustus sleedoornsiroop, ook erg lekker!Over die glazen flessen. Wij gebruiken de vruchtendrankflessen van de AH om vlierbessenlimo in te bewaren
Motje11 schreef:CarolandRuud schreef:Nu ben ik zo lief geweest om een spinnenvanger te kopen in plaats van dat zij ze met bussen haarlak bestrijdt
Een spinnenvanger? Da's toch een glas en een kaartje?
Evelli schreef:Ja, bij jou daar toch? Ben er laatst doorheen gelopen, vond het maar een beetje een oud zooitje daar![]()
stonden ook allemaal engerds in die gang tussen de winkels door.
Hopelijk knapt het een beetje op als de Action er zit.
CarolandRuud schreef:Haha nee, dat durft zij van jelangzalzeleven niet![]()
De spinnenvanger die ik bedoel is dit
http://www.ditverzinjeniet.nl/spider-catcher
Citaat:Action medewerksters, weten jullie dit?
Ik heb begin deze week een zak havermoutkoekjes met stukjes chocolade (bruine zak) gekocht voor 0,89. Vandaag waren er nog een paar zakken, alleen havermout(goudkleurige zak) of havermout met rozijnen(paarse zak). Iemand enig idee hoe snel dit weer aangevuld wordt? (het was geen tijdelijk artikel)
Niet van milka, die stonden er nog genoeg. Dit zijn echt koekjes die ik bedoel. Heb de zak opgezocht; ze zijn van het merk Adugs oatmeal cookies.
Weet iemand welke koekjes ik bedoel en of ze regelmatig worden aangevuld?
Motje11 schreef:CarolandRuud schreef:Haha nee, dat durft zij van jelangzalzeleven niet![]()
De spinnenvanger die ik bedoel is dit
http://www.ditverzinjeniet.nl/spider-catcher
Haha, wat een grappig ding! Maar ik denk dat de echte spinnofoben dit ook niet durven... Ik ben benieuwd wat je zusje ervan vindt.
Wilawander schreef:Wet iemand toevallig of ze nog ergens het volgende hebben?
Kattenbakken zonder deksel in grijs en groen met een schepje erbij. Waren meen ik 1.50 stuk. Ik gebruik ze voor mijn konijnen als toilet maar helaas nergens meer te krijgen bij mij in de buurt.
Izie schreef:Wilawander schreef:Wet iemand toevallig of ze nog ergens het volgende hebben?
Kattenbakken zonder deksel in grijs en groen met een schepje erbij. Waren meen ik 1.50 stuk. Ik gebruik ze voor mijn konijnen als toilet maar helaas nergens meer te krijgen bij mij in de buurt.
Ik dacht dat ik er laatst nog een stapel zag hier in Denekamp... maar durf je niet te zeggen of ze er nu nog zijn