Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Citaat:Kan ik Kobo eBooks ook op mijn bestaande eReader lezen?
Ja, Kobo eBooks kunnen ook gedownload worden in EPUB-formaat met Adobe-DRM, dus zolang uw eReader Adobe-DRM ondersteunt kunt u Kobo eBooks probleemloos lezen.
Marley schreef:Ik vind het errug fijn dat mijn scherm (Glo) niet meedraait want ik lig graag in bed te lezen, daarbij lig ik op mijn zij en leg mijn kobo dan ook op zijn kant (snappen jullie het nog) als mijn scherm dan draait....
Marije_jiplover schreef:Volgens mij moet je wel bij Libris boeken kunnen kopen. Na aankoop boek, nou ja, DRM, downloaden, via Adobe Digital Editions de DRM legaal verwijderen (want je hebt het boek legaal gekocht).
Ik moet eerlijk zeggen dat ik dit zelf nog niet geprobeerd heb.
Ik heb dat probleem nl juist andersom, als ik bij Bol.com een boek koop met DRM moet ik dat ook verwijderen. Dus ik kijk eerst of het boek ook via Kobo te koop is en tot nog toe was dat steeds het geval. Dus alleen nog rechtstreeks via Kobo gekocht. Maar ze hebben wel de knop 'downloaden' als je je aankoopt hebt betaald. En dan krijg je dus een of ander DRM bestandje en volgens de uitleg uit de handleiding van Kobo moet dat dus via dat Adobe Digital Editions legaal leesbaar gemaakt kunnen worden.
edit:Citaat:Kan ik Kobo eBooks ook op mijn bestaande eReader lezen?
Ja, Kobo eBooks kunnen ook gedownload worden in EPUB-formaat met Adobe-DRM, dus zolang uw eReader Adobe-DRM ondersteunt kunt u Kobo eBooks probleemloos lezen.
https://webshop.libris.nl/Webshop/EBook ... 1#ebookbon