. Waarschijnlijk komt het omdat ik heel lui ben in mijn eentje
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
. Waarschijnlijk komt het omdat ik heel lui ben in mijn eentje

maar ik eet ook rustig niets en dat vind ik heel slecht van mezelf, want ik ben al veel te dun. Dus om dan toch wat te eten koop ik soms wel een maaltijdsalade...
Ik was ook echt goedkoper uit toen ik nog alleen was (is al wel een hele tijd geleden). Ik kon echt genoegen nemen met een gekookte aardappel, blikje erwtjes en een vleesje wat ik nog in de vriezer had...daar red ik het echt niet mee bij mijn hubbie. Die eet ook altijd de pannen leeg. Nu kook ik maar gewoon een stuk minder, maar ik kook wel luxer dan toen ik alleen was.
Maar ja, ik geniet ook van ons grotere huis e.d., ik heb het er echt wel voor over!
We hadden best veel dure dingen bij de ah; kilo kip, bier, notenbrood, vleesbeleg, zalm, kattenvoer en gerookte zalm. flicka schreef:Dat vind ik heel knap! Ik leef ook van het minimum en ik heb moeite de eindjes aan elkaar te knopen. En ik woon alleen, nou ja, met 2 hondjes.
Vandaag wel flink ingeslagen bij de Emté supermarkt. Een mooi stuk riblap gevonden met niet al te veel vet, 430 gram voor 2,78€. Mooi voor een paar dagen lekker zacht suddervlees.
Ook lekker shoarmavlees gekocht, dat heb ik in de vriezer gemikt. Brocolli was in de aanbieding, 59 cent voor 1 pond, lekker voor een keer bij het stoofvlees, andere keer heb ik nog rodekool potje.
Omdat mijn cholestorol veel te hoog is, bleek bij bloedonderzoek heb ik sojamelk gekocht, de goedkoopste, toch nog wel duur eigenlijk, 1 euro voor 1 liter.
Hondenvoer weer voor een paar weken op voorraad en lekkere pastasoorten. 2 voor 1. Dus kastjes zijn gevuld. Ik was 30 euro kwijt, maar daarbij zit ook 3 liter wijn, ik rook niet maar hou wel van wijn, en dit was ook een aanbieding. Ik had in ieder geval 3 boodschappentassen vol, pitahbroodjes, droge kosterworst en nog wat kleine dingen.
Ah, de hondjes zijn gek op peesjes dus ik ben buiten mijn budget getreden met kalfspeesjes. Bij de dierenwinkel kosten ze 4,75 voor 100 gram (7 peesjes). Het is wel heel duur, moet eens kijken voor een ander adres. Bij de kiloslager verkopen ze varkensoren, héél groot maar ook héél vet. Dan weet ik al dat ze dat slecht verteren.
En, als je een verjaardag viert moet je dat ook goed doen. Het is immers feest!

)
kan daar alleen maar respect voor hebben!

opisop_shop schreef:wat ik trouwens merk, is dat ik ook minder weg hoef te gooien nu ik lijstjes maak.
Ik bedenk nu van tevoren wat we die week gaan eten en haal dus ook voor 7 dagen eten.
)
misschien dat ik nog banoffee ga maken. Wat een verschil met wanneer je het kant en klaar koopt qua kosten
Dus 2 tabletjes bonus naast het prijsvoordeel. Haha. Hema blijft goedkoper maar is het ook zo goed? 
. Dat kopen we dus groot in maar als er een goede aanbieding is wil ik er ook nog wel speciaal langs gaan.