Wij kopen de Action leeg! Deel 3

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Wat is jouw favoriete Action-product?

Serum
87 (32%)
Lederdoekjes
120 (45%)
Flextube
57 (21%)

Totaal aantal stemmen: 264

Yinthee
Amadeus <3

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-11 22:22

xJolien schreef:
Weten jullie wat voor springtouwen ze hebben bij de Action? :D

Deze sowieso O:)
Afbeelding

xJolien

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-11 22:22

tinkersjakie schreef:
xJolien schreef:

:j die zijn er wel!

Ja, maar wat voor bedoel ik :D

Van die echte kindertouwen, of ook de wat zwaardere touwen?
(deze bedoel ik)

Afbeelding

Black2000

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-11 22:23

Ik heb zelfs springtouwen daar gezien met een metertje erop!!

tinkersjakie

Re: Wij kopen de Action leeg! Deel 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-11 22:31

xJolien

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-11 22:34

Tinkersjakie, dankjewel!
Jammer dat jullie die niet hebben, dan ga ik maar even kijken voor een andere!

Ooh en je hebt gelijk, ik had het topje met de dunne bandjes in m'n hoofd! Maar dat corrigerend hemd zit inderdaad in zo'n plastic ding :j

Ladyloe

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-11 23:31

Ben vanmiddag ook nog even snel gegaan..
Moest nog een rekenmachine hebben voor op het werk en een vriendin van me had nagellak remover nodig.. En omdat mijn ruitenwisser gesneuveld was die ook maar gelijk mee genomen..

Schade; €8,-..

Jinte

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-11 23:35

Ik ben zowel gisteren als vandaag bij de action geweest.. Gister hadden we (was met m'n moeder) zelfs een karretje nodig omdat we zoveel hadden! Gingen alleen voor een multomap en hoesjes voor de vakantie papieren, maar kwamen met een kar vol thuis.
Vandaag die boxjes+muis+USBding gekocht, iets om de make up in te zetten zodat het georganiseerder is (echt handig!) 3 setjes oorbellen, een schrift met harde kaft en een portemonnee. Was net geen 18 euro kwijt :) Die oorbellen zijn ook echt fijn. Van de meeste oorbellen krijg ik namelijk uitslag en ontstoken oren maar van die van de Action niet! En dan heb je 3 setjes voor 78 cent geloof ik :+

Yinthee
Amadeus <3

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-11 23:49

Jinte schreef:
Ik ben zowel gisteren als vandaag bij de action geweest.. Gister hadden we (was met m'n moeder) zelfs een karretje nodig omdat we zoveel hadden! Gingen alleen voor een multomap en hoesjes voor de vakantie papieren, maar kwamen met een kar vol thuis.
Vandaag die boxjes+muis+USBding gekocht, iets om de make up in te zetten zodat het georganiseerder is (echt handig!) 3 setjes oorbellen, een schrift met harde kaft en een portemonnee. Was net geen 18 euro kwijt :) Die oorbellen zijn ook echt fijn. Van de meeste oorbellen krijg ik namelijk uitslag en ontstoken oren maar van die van de Action niet! En dan heb je 3 setjes voor 78 cent geloof ik :+

Haha ja, die oorbellen heb ik ook een voorraadje van ingeslagen poosje geleden :+ Vind ze ook erg fijn :j
Gewoon van die knopjes, simpel en makkelijk, als ik namelijk een paar dagen niks in heb groeien mijn gaatjes al dicht, dus heb gewoon altijd van die knopjes van de action in eigenlijk! :P Allerlei kleurtjes voor de afwisseling, lol.
En als ze dan lelijk worden gooi ik ze makkelijk weg omdat ze inderdaad geen drol kosten, haha!

LaUrOssssss

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-11 01:56

Bedankt allemaal :) dan ga ik de volgende keer nog eens zien :)

Zidore

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-08-11 01:59

wij gaan juist altijd naar de action toe om het schildertape!!! Wel om die paarse dan, die witte (waar je hem ook koopt scheurt of plakt of bladdert altijd) maar die paarse is een soort UV-filtertape (of zoiets vertelde de schilder v/d buren) en dat plakt dus minder snel vast en je haalt het er makkelijker af.

Echt er zijn hier meerdere rollen thuis al doorheen gegaan en nog nooit verf meegetrokken, maar niet die witte sinds ik die paarse heb geprobeerd (of een keer verkeerd gekocht per ongeluk ofzo) wil ik alleen die paarse tape nog maar, echt een aanrader en z'n geld waard (kost 92 ct. per rol) maar scheelt je zooooveel irritatie.

die paarse kun je makkelijk een dag laten zitten.

maar eigenlijk moet je tape er idd altijd na het verven afhalen, dat is het beste.

One_Love

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-11 03:57

Heb nu een nieuwe haarserum gehad waar wel wat uitkomt. Er is een slechte lading ervan gekomen en 80% van de pompjes pompten niet... Had dus net pech. Verder weer hondenbotjes gekocht ( pup heeft zijn pootje gebroken en alleen met een botje hou je hem rustig), scheermesjes, aantal deo's , chromen spaarschaapje en nog wat kleine dingetjes. was 5 euro kwijt.

Baily12

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-11 10:17

loulou schreef:
tinkersjakie schreef:
Ik zelf heb ook geen last van het verf, heb het zelfs op ons huis buiten om en dat zit er nu al drie jaar goed op.
Kan het misschien zijn dat je balken wat nog vochtig waren en dat het vocht er uit probeert te komen?!?

de schildertape van de gamma laat ik altijd gewoon zitten, nooit problemen mee gehad. dus vandaar dat ik hem nu ook gewoon heb laten zitten. volgende keer maar eraf halen dan, heb nog een rol van de action liggen namelijk ;) daarbij plakte die tape ook voor geen meter. ik moest hem tussendoor steeds weer vast duwen, omdat hij gewoon los liet. maar na die 2 dagen plakte hij dus opeens te goed :+ misschien heb ik een slecht partij gehad, maar voor mij nooit geen action tape meer

en de balken waren kurkdroog, die lagen al maanden binnen, dus daar kan het niet aan liggen.
ik vond hem zowiezo slecht dekkend. ik heb drie lagen groen erop moet smeren voordat hij een beetje dekkend was.

had ik ook action tape :s echt verschrikkelijk het liet amaar los en toen me werk klaar was haalde ik trots de plakkers eraf en ging zo de verf mee! kon ik weer opnieuw beginen :')

Baily12

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-11 10:19

ik had ook haarserum gekocht en toen deed ie het niet. toen heb ik hem opdekop gehouden en gepomp tien kwam er iets :D

Gowlan

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-11 11:11

@ Jinte: Gefeliciteerd! :D *\o/*

SteffiiY

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-11 16:49

Ik ga vanavond me serum weer gebruiken :D

Ladyloe

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-11 16:56

Haha iedereen helemaal into de serum.. Ik gebruik 'm alleen voor de paardies.. Heb zelf die antiklit.. Die gebruik ik nu ipv cremespoeling.. Ben super tevreden!

Ladyloe

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-11 16:57

Gowlan schreef:
@ Jinte: Gefeliciteerd! :D *\o/*

Ja gefeliciteerd @Jinte! +:)+

Miepie77

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-11 17:16

lampenkap schreef:
Heb nu een nieuwe haarserum gehad waar wel wat uitkomt. Er is een slechte lading ervan gekomen en 80% van de pompjes pompten niet... Had dus net pech. Verder weer hondenbotjes gekocht ( pup heeft zijn pootje gebroken en alleen met een botje hou je hem rustig), scheermesjes, aantal deo's , chromen spaarschaapje en nog wat kleine dingetjes. was 5 euro kwijt.

ah gossie :(:)

]
@ Jinte: gefeliciteerd !!!!! *\o/* *\o/*

Yinthee
Amadeus <3

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-11 17:17

Heb vandaag ook de serum gekocht maar ik vind 't echt heel erg tegenvallen na jullie verhalen hoor..
Meer dan een flinke lucht afgeven doet het naar mijn idee niet :n

Trouwens de eerste en laatste keer van mn leven dat ik op koopzondag naar de action ben geweest, hahaha mannnnnn wat was het druk!

Schade: 19,53
ruitjesschrift
omega 3 capsules voor mn pa
serum
touw
2x conditioner
2x shampoo
fietstassen
geurolie met bamboestokjes, frambozengeur :+
en een rol kaftpapier

Toen ben ik snel naar de kasse gerend en zo snel mogelijk de winkel weer uit, hahah!

Jinte, gefeliciteerd!!

nwankwo

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-11 17:19

gefeliciteerd Jinte :)ddd

Connie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-11 17:28

xJolien schreef:

Een sporttouw met een digitale teller die het aantal sprongen, de afstand en het calorieverbruik telt.
Ik heb de mijne vandaag voor 't eerst geprobeerd maar het schermpje doet het niet, dus ik ruil hem morgen even. Er zat ook geen handleiding bij? Ik weet niet of dat hoort of dat die van mij er toevallig geen had.

Gefeliciteerd Jinte!

Monchou

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-11 17:30

Ik heb vandaag ook dat serum gebruikt en het werkt echt heel goed! 2 dikke staarten en 2 volle bossen manen ingesmeerd en hij was gewoon nog helemaal vol. En het ontklit goed dat spul! Echt fijn :)

YvonneV

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-11 18:34

sunnies1

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-11 18:47

Een hele berg glaazen , nadat ik ze weer eens had laten vallen

nwankwo

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-11 19:12

ja ze kosten toch geen drol dus daar voor kun je ze wel laten vallen :p