xJolien schreef:Weten jullie wat voor springtouwen ze hebben bij de Action?
Deze sowieso

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Jinte schreef:Ik ben zowel gisteren als vandaag bij de action geweest.. Gister hadden we (was met m'n moeder) zelfs een karretje nodig omdat we zoveel hadden! Gingen alleen voor een multomap en hoesjes voor de vakantie papieren, maar kwamen met een kar vol thuis.
Vandaag die boxjes+muis+USBding gekocht, iets om de make up in te zetten zodat het georganiseerder is (echt handig!) 3 setjes oorbellen, een schrift met harde kaft en een portemonnee. Was net geen 18 euro kwijtDie oorbellen zijn ook echt fijn. Van de meeste oorbellen krijg ik namelijk uitslag en ontstoken oren maar van die van de Action niet! En dan heb je 3 setjes voor 78 cent geloof ik
loulou schreef:tinkersjakie schreef:Ik zelf heb ook geen last van het verf, heb het zelfs op ons huis buiten om en dat zit er nu al drie jaar goed op.
Kan het misschien zijn dat je balken wat nog vochtig waren en dat het vocht er uit probeert te komen?!?
de schildertape van de gamma laat ik altijd gewoon zitten, nooit problemen mee gehad. dus vandaar dat ik hem nu ook gewoon heb laten zitten. volgende keer maar eraf halen dan, heb nog een rol van de action liggen namelijkdaarbij plakte die tape ook voor geen meter. ik moest hem tussendoor steeds weer vast duwen, omdat hij gewoon los liet. maar na die 2 dagen plakte hij dus opeens te goed
misschien heb ik een slecht partij gehad, maar voor mij nooit geen action tape meer
en de balken waren kurkdroog, die lagen al maanden binnen, dus daar kan het niet aan liggen.
ik vond hem zowiezo slecht dekkend. ik heb drie lagen groen erop moet smeren voordat hij een beetje dekkend was.
lampenkap schreef:Heb nu een nieuwe haarserum gehad waar wel wat uitkomt. Er is een slechte lading ervan gekomen en 80% van de pompjes pompten niet... Had dus net pech. Verder weer hondenbotjes gekocht ( pup heeft zijn pootje gebroken en alleen met een botje hou je hem rustig), scheermesjes, aantal deo's , chromen spaarschaapje en nog wat kleine dingetjes. was 5 euro kwijt.
xJolien schreef:Weten jullie wat voor springtouwen ze hebben bij de Action?