Eeffii schreef:Gaan die lijstjes ook niet roesten dan?
Voor het geld wat je bij Action kwijt bent aan fotolijstjes... Kan je ook eens wat wisselen.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
d0nnaa_dan schreef:Was jij van plan om water over die lijstjes heen te gieten dan?
Als er geen grote hoeveelheid vocht bij komt (wat me niet het geval lijkt in een goed geïsoleerd woonhuis) dan zal het ook niet gaan roesten toch?
Bovendien, voor dat geld inderdaadMaar da's ieder voor zich natuurlijk, kan niet in andermans portomonnee kijken.
paschja schreef:Roomz schreef:Misschien als ik nog tent moet hebben dat ik hem bij de action weg ga halen.
Goed plan, misschien handig voor een (muziek)festival ofzo. Heeft iemand foto's van de beruchte action tent?
Sica schreef:Wij hebben de action tent van het weekend getest op de cross, en hij heeft het prima doorstaan! Regen en wind waren geen probleem. Ook lekker makkelijk op te zetten en weer af te breken, er zit een soort paraplusysteem in.
Elamor schreef:Heb je ook van die regencapes bij de action? Geloof dat ik ze daar heb gezien, anders vanmiddag even langs.
Iemand ervaring mee?