[centraal] iPod - iPad - iPhone - iTunes

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

minouesmee

Re: [centraal] iPod - iPad - iPhone - iTunes

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-11 23:22

Chrissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-11 23:57

Waarom zet je de vraag hier niet meteen in het topic ipv een apart topic er voor aanmaken?

Iig, je moet het bestand omzetten naar een avi of ander bestand wat geschikt is voor iPhone. Deze zijn te vinden op de Apple site. Omzetten kan je doen via een programma.

Siggislief

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-11 16:59

PintoNatal schreef:
de iphone kan niet worden hersteld. er heeft zich een onbekende fout voorgedaan (-1)

he died ;(
ga zo maar naar de winkel..

Ik heb em ook gehersteld en geüpdatet en volgens iTunes was der een fout in de Software!

En heb hem afgelopen Woensdag terug naar de Mediamarkt gebracht, en is die dag ook opgestuurd.
Ben hem zeker voor 3-4 weken KWIJT!! :\ %)

Wamelseweg

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-11 22:45

Wat een ellende zeg, dadelijk durf ik niet meer...

KimD

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-11 12:46

Ik heb een probleem en zou graag helpdesk bokt willen inschakelen,

Ik krijg de muziek niet van mijn Ipod verwijderd, hoe kan ik dit probleem verhelpen? :)

Roxxiejj

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-11 12:47

Ook niet als je hem aansluit aan iTunes en op die manier dingen eruit gooit?

Squawk

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-11 16:20

Ik heb nog de 3GS maar mijn abo loopt in februari af. Nu zat ik eens te kijken voor de 4. Jemig wat een aboprijzen zeg en dan nog de prijs voor de tel zelf. Ik heb nu T-mobile dus daar verlengen zou waarschijnlijk de goedkoopste optie zijn maar laat ik nou echt niet tevreden zijn over deze faalprovider. Ik heb geen flauw idee wat nu..hmz!

Squawk

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-11 16:30

Overigens nogal drama met Itunes. Heb gedonder met Ios 5. Itunes kan geen reservekopie maken van m'n Iphone en herkent daarna de telefoon niet meer. Gegoogled, oplossing: Itunes meerdere keren verwijderen en installeren. Resultaat: uren kwijt en nog niks..zucht. Kan inmiddels ook geen apps meer van mn foon gooien door dit gedoe.

Paardenmeis1

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-11 16:33

Heb je al naar Hi gekeken? Dat is niet een van de duurste, maar wel erg goed!!

Nadia
Oppermuts

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-11 16:41

Ik dacht altijd dat van provider veranderen de beste deals geeft als je een nieuwe foon wilt. Ze geven vaak meer korting aan nieuwe klanten dan aan verlengers. Dus misschien is het slim om er aan te gaan denken om over te stappen, ik ben van Telfort naar Vodafone gegaan.

Squawk

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-11 16:42

Hi heb ik altijd als fijne provider ervaren (had ik voor T-mobile). Vind het nog veel bijbetalen maargoed daar kom ik sowieso niet onderuit geloof ik :P

edit: goede tip, ik ga een speuren!

Squawk

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-11 16:52

Heb er ook over gedacht om over te stappen naar 'n HTC. Ik zag een hele leuke, verkopen ze die alleen in Korea ofzo en wordt voorlopig nog niet in andere landen verkocht. _-:( zoiets is waarschijnlijk wel wat goedkoper dan een EIpheune :P

Polivy

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-11 16:53

Het ligt ook een beetje aan je belgedrag e.d. Ik ben juist van Hi naar T-Mobile gegaan. En als ik eerlijk ben: het bereik van T-mobile valt me duizend procent mee. Internet is wel wat traag, maar goed... Voor mij is het een heel groot voordeel dat T-Mobile je gesprekken afrekent per seconden en andere providers per minuut. Dat scheelt mij heel veel geld merk ik, want ik bel best veel.

Polivy

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-11 16:53

@Veronique, welke is dat dan?

Squawk

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-11 17:33

Gratia: Afbeelding

Dat scheelt dan idd! Ik heb bij mijn 3GS het i300 abo. Heb 600 belminuten over en smsjes houd ik inmiddels ook over door whatsapp ed. Bereik van T-mobile is bij mij echt ruk. Destijds al eens een vergoeding voor gekregen. Thuis vaak geen bereik, op werk niet. Heb ik 3G, dan is het in 9 vd 10 gevallen erg traag. Ik heb de netwerradar app op mij tel staan, heb al ik weet niet hoeveel meldingen gedaan met mijn tel. (door half Nederland overigens aangezien ik nogal wat af reis).

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-11 17:51

_Veronique_ schreef:
Ik heb nog de 3GS maar mijn abo loopt in februari af. Nu zat ik eens te kijken voor de 4. Jemig wat een aboprijzen zeg en dan nog de prijs voor de tel zelf. Ik heb nu T-mobile dus daar verlengen zou waarschijnlijk de goedkoopste optie zijn maar laat ik nou echt niet tevreden zijn over deze faalprovider. Ik heb geen flauw idee wat nu..hmz!

T-Mobile heeft mij echt een naaistreek geleverd, althans dat hadden ze willen doen. Ze boden me een "aanbieding" (de 4S) en pas na ik aangegeven had daar wel interesse in te hebben kwam de aap uit de mouw: bij mijn gebruik en huidige abbo zou ik moten overstappen van mijn huidige abbo (45 euro per maand) naar een abbo + extra sms'jes (samen 70 euro per maand). Ja daahaaag. Maar een aanbieding kon er verder niet af. Nieuwe klanten daarentegen krijgen 3 maand gratis oid. Lekker eerlijk.... Hoezo klantenbinding.

De oude abbo's waren (in mijn geval) 300 sms'jes PLUS 300 belminuten, en onbeperkt internet. Dat ik in moest gaan leveren op het internet had ik rekening mee gehouden, maar de 300 PLUS 300 is bovendien veranderd in 300 OF 300.

Oftewel kijk even goed op wat voor abbo je nu uit zou komen als je bij T-Mobile zit en hetzelfde wil blijven gebruiken.

Kido

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-11 18:04

_Veronique_ Als je een aaaaiphone bent gewend is android echt ruk...
Grote kans dat je binnen een jaar terug wilt...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-11 18:10

Ik heb mijn iPhone verkocht en ben terug gegaan naar mijn Blackberry, toch een stuk fijner <3

Paardenmeis1

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-11 18:11

Anthea? ECHT?! Gekkenwerk... ik hoor alleen maar verhalen van mensen die nooit meer een crashberry willen, zulke ondingen! Zeker als je Apple gewend bent!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-11 18:19

Ik heb 'm alleen al verkocht doordat zowat iedereen die een iPhone heeft, de BLACKBerry afkraken. Vind dat zo stom, het zijn verdorie telefoons. :') Leven en laten leven..

En ja, ik vind mijn Blackberry echt fijner. Heb wel een iPod Classic waar ik blij mee ben. :)

nnicolex

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-11 18:36

Zelfde geld voor mij hoor @anthea , ik blijf bij mijn blackberry, bij de paarden en in de omgang vind ik het gewoon makkelijker en ik kan er zelfs met me handschoenen mee typen etc nou geweldig!

Ik vind iphone's geweldige telefoons daar niet van, maar voor mij gewoon niet praktisch haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-11 18:40

Oja haha, ik laat mijn Blackberry zo vaak vallen en ga er 9 vd 10 keer opzitten met m'n dikke kont, en hij doet het nog, incl krasvrij scherm :P iPhone zou bij mij niet heel lang leven :)

Polivy

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-11 18:42

@Nouks, zo kwam Hi bij mij met een waardeloos aanbod. Veel bijbetalen voor iPhone, bellen per minuut, minder in de bundel en ook nog eens MTV Mobile waar ik MTV dingen bij kreeg ofzo waar ik helemaal niets mee heb.
Wel heb ik later in de Hi-winkel gehoord dat het de moeite is om in de winkel te informeren ipv per telefoon.

Squawk

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-11 19:07

Kido, zeggen er meer idd. Mja vind het wel belachelijk om 45 id maand neer te leggen en dan ook nog bijbetalen voor de foon.

Kido

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-11 19:45

Ik kom van android en sjonge grrrr na negen maanden was ik er klaar mee!