Interieur tips: hoe ziet jouw leefruimte er uit? deel 3

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

parouscha

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-11 09:22

Uitverkoop.... 8-)

Ik heb ook al mijn meubelen te koop staan _O-

Dus als iemand interesse heeft in een koloniale eettafel of salontafel of tv kastje of een lederen hoekbank??? :D

Woensdag had er iemand gemaild voor 't tv kastje. Zou tussen half 7 en 7 bij ons zijn. Inmiddels was 't half 8 en nog niemand. Toen ben ik weggegaan en had hem een e-mail gestuurd en toen kreeg ik te horen, wanneer kan ik hem bij je weg halen.
Dus ik als laatste morgen om 5 uur. Dus gisteren 5 uur, 6 uur, 7 uur. Niemand :n

Trieste mensen!

MMIDV

Re: Interieur tips: hoe ziet jouw leefruimte er uit? deel 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-11 09:30

ja dat zijn altijd leuk afspraken met mensen..... zit je voor niets te wachten....

wordt mooi Sizzy!! het schiet nu aardig op!

Inwonderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-11 09:37

Dat is ook gewoon super rot, je zit er toch ook op te wachten...
Hoewel ik ook wel eens bij iemand voor de deur heb gestaan om een oven op te halen, Sterke klasgenoot geregeld om te helpen tillen. Niemand thuis... Boodschapje doen, half uurtje later nog x aanbellen... Niemand.
Dus uiteindelijk klasgenoot naar huis, na 2 uur krijg ik een e-mail, ik ben nu thuis, waar blijf jij?

Ir111

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-01-11 10:50

Sizzy! Het wordt echt geweldig! Ben zo benieuwd hoe het eruit ziet als je verhuisd bent. :D Leuk man, net of ik zelf weer verhuis. Maar dan zonder de rotzooi en het moe zijn. :+

Om alles af te krijgen heb ik de laatste week voor de verhuizing een paar nachten tot een uur of 3 a 4 s nachts staan schilderen enzo. En dan wel om 9 uur weer aan de gang s morgens. Na 3 weken alleen maar fysieke klussen en dus weinig slaap was ik zo goed als dood. :Y) Het was maar goed dat ik 2 dagen niet op de vloer mocht lopen, ik heb de eerste dag alleen maar geslapen geloof ik. Jezus wat was ik moe. Maar het was wel af. Bijna dan. :D

__Orlando

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-11 12:10

parouscha schreef:
Uitverkoop.... 8-)

Ik heb ook al mijn meubelen te koop staan _O-

Dus als iemand interesse heeft in een koloniale eettafel of salontafel of tv kastje of een lederen hoekbank??? :D

Woensdag had er iemand gemaild voor 't tv kastje. Zou tussen half 7 en 7 bij ons zijn. Inmiddels was 't half 8 en nog niemand. Toen ben ik weggegaan en had hem een e-mail gestuurd en toen kreeg ik te horen, wanneer kan ik hem bij je weg halen.
Dus ik als laatste morgen om 5 uur. Dus gisteren 5 uur, 6 uur, 7 uur. Niemand :n

Trieste mensen!

ik had preccies het zelfde. ze zouden om 7 uur komen niemand te zien 8 uur nog niet. toen heb ik de deur maar op slot gedaan.
toen zou het de volgende dag, hij kon het op zijn manier niet vinden, en ja hoor weer geen mensen te bekennen. ik terug mailen wat ze nou preccies wilden geen reactie, en nog steeds geen reactie, sommige mensen :( kan daar zo pissig om worden

Inge_83

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-11 12:40

Sizzy, dat zet er netjes uit!
De wijn staat ook al klaar zie ik. :D

Parouscha, banketstaaf van die mensen.
Ik kan me daar behorlijk kwaad om maken.
Ik heb het ook al een paar keer gehad dat mensen niet op kwamen dagen.
Of dat ik iets te koop zet, een leuk bod krijg, dat accepteer, en vervolgens niets meer hoor.
Andere mensen willen dan misschien iets minder (maar ook nog genoeg) bieden, maar zien het hogere bod en bieden niet meer.
Met mijn tafel was er een meisje wezen kijken, ze zou zsm wat laten weten en ik zou zo lang de tafel voor haar vast houden.
Week later had ik nog niets gehoord en heb ik zelf maar eens gemaild.
Heb nooit meer iets gehoord, en na 10 dagen de tafel maar weer te koop gezet.
Erg banketstaaf, want ik had enkele andere mensen aan het lijntje gehouden, en die hadden toen geen interesse meer.
Vasthouden daar doe ik dus ook maar niet meer aan, weg = weg.

Ir111, klinkt herkenbaar.
Toen ik ging verhuizen moest ook alles klaar zijn in korte tijd.
Ik werkte fulltime, en was per dag nog een uur of 6 bezig in mijn huisje.
Op mijn vrije dagen was ik de hele dag bezig, en het is ook wel eens nachtwerk geworden.
Toen ik eenmaal verhuisd was ben ik ingestort, ik kon door de vermoeidheid en pijn niets anders dan liggen op de bank of bed, en sliep ook erg veel.

Ik ben niet fit vandaag, en ik hoop niet dat dat door gaat zetten.
Hoesten, hoofdpijn, pijnlijke ribben, slijm in mijn luchtwegen.
Niet ziek, maar ook niet fit.

Westernfreak

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-11 15:16

Niemand hier die een leuke, goedkope 2-zits bank te koop heeft? :')

Mensen die hun afspraken niet nakomen...pffff...komt vaker voor dan je denkt! Begrijp dat nooit zo goed. Als je het alsnog niet wilt hebben, is een telefoontje ook snel gepleegd, toch?

Ziet er goed uit Sizzy! Begin steeds enthousiaster te worden door jullie foto's, maar op deze 30 m2 kan ik niet zo heel veel beginnen :')

Attitude

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-11 15:34

Leuk hoor Sizzy! Het leukste is dat als alles bijna af is, als je het echte zichtwerk krijgt :j

Naath86

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-11 16:59

Sizzy wordt mooi zeg!! Ik vind je keuken ook heel mooi!! Die zat er al wel in toch?

Als het goed is wordt ons oude dressoir zaterdag opgehaald, als ze komen natuurlijk!! Hebben we nog best een leuk bod voor kunnen krijgen. Ons oude tv kastje had ik er gisteravond opgezet en vanochtend al een mail. Ding hebben we een keer bij de Leenbakker gekocht, maar al krijgen we er 15 euro voor, vind ik het prima! Ik vind Marktplaats echt ideaal!! Alleen onze verkeerd bestelde deur gaat niet echt snel.. Maar goed, deuren is ook niet echt het handigst om te verkopen..

Ik kan het zelf trouwens echt niet hoor, niet komen opdagen.. Dan zou ik altijd gewoon nog bellen ofzo dat ik me heb bedacht, maar gewoon niet komen.. Snap niet hoe mensen dat kunnen!

_Fer_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-11 17:06

@Sizzy: gaaf behang heb je in de slaapkamer!!

Laurabram

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-11 17:19

Hihi, iedereen heeft wel wat in de aanbieding geloof ik, kunnen we een ruilmarkt opstarten.
Ik heb nog een thermostaat in de aanbieding :D .

Sizzy, het wordt echt mooi! Kan me voorstellen dat je daar heel erg blij van wordt :j .

Marktplaats heeft z'n voor, maar ook zeker z'n tegen. Ook al verschillende malen bedrogen uitgekomen. Maar ook fijn dingen verkocht en zeker ook mooie dingen voor teruggekocht.

Inge_83

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-11 17:57

Ik heb ook nog een overbuurvrouw in de aanbieding, gratis af te halen en zweep bijgeleverd. ~~}>
Mens heeft vanmiddag met een bladblazer staan wapperen, en heeft alles lekker bij mij in de goot, op de stoep, en in de tuin geblazen.
Al zolang ik hier woon vinden ze het met o&n nodig om hun vuurwerk op mijn stoep af te steken en de troep te laten liggen (3/4 in mijn tuin), zodat ik telkens vuurwerkresten uit mijn tuin kan opruimen (liggen er in het voorjaar nog). -:(-

Naath86

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-11 18:12

Dan krijg je mijn overbuurvrouw erbij.. Die wordt regelmatig opgehaald door het crisiscentrum en haar man wordt regelmatig bezocht door de politie omdat ie bij iedereen aan het dreigen is die aan verbouwen is. Ja, wij hebben nog al een verbouwings straat, zeg maar.. Hij kan er namelijk niet tegen als je op zaterdag om 10 uur aan het timmeren/zagen/boren/lawaai maken bent.

Laurabram

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-11 18:26

Hihi, nieuwe rubriek op MP: overbuurvrouwen := .

Inge_83

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-11 18:57

Mijn gordijnen hangen. *\o/*

Ir111

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-01-11 19:26

Foto! :D

Ik heb ook nog een getikte buuf in de aanbieding. Maar die woont meer dan 10 huizen verderop dus heb er niet echt last van. :+

@Westernfreak; ik heb dik 5jaar op 25m2 gewoond. Naar volle tevredenheid, was dat ik uit de regio wegging anders had ik er mss nu nog wel gezeten. :) Is jouw ruimte zo lastig in te richten?

Westernfreak

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-11 20:17

Ir111 schreef:
@Westernfreak; ik heb dik 5jaar op 25m2 gewoond. Naar volle tevredenheid, was dat ik uit de regio wegging anders had ik er mss nu nog wel gezeten. :) Is jouw ruimte zo lastig in te richten?

Dat valt wel mee, maar ik wil meer dan kan :') Nou ja, woon hier nu dus ook onofficieel met vriend (tevens mijn buurman, die is dus zeker niet af te halen! :P) een poes en twee honden. De trap naar beneden loopt dus buitenom en dan heb je weer een sleutel nodig om de benedenverdieping te betreden.
Met twee hondenplaatsen, een bureau, een computertafeltje en wat boekenkasten + cd-kast en staat het hier dus zo vol.

Ga nog wel proberen een boekenkast in de slaapkamer te plaatsen en wat losse planken hier en daar, want heb nog heel wat dingen die ik een plekje moet geven :o

marquez1

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-11 20:31

*\o/* *\o/* MIJN BLAD IS VANDAAG GELEVERD *\o/* *\o/*

ennnnn hij lijkt ook nog te passen :P morgen maakt mijn broer de keuken af als alles een beetje mee zit, want dit rechte blad moet natuurlijk in een krom huis :P

Ik heb overigens ook foto's van de trap :D

Afbeelding

Afbeelding

is trots :D :P
Laatst bijgewerkt door marquez1 op 28-01-11 20:33, in het totaal 1 keer bewerkt

veerledec

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-11 20:33

Je wát?

marquez1

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-11 20:34

o sorry mijn keukenblad dat in eerste instantie verkeerd was geleverd :P

veerledec

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-11 20:36

Ow ok, er stond net 'blas', en die snapte ik niet :P. Maar fijn voor je, eindelijk!

marquez1

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-11 20:37

En even ter vergelijk, de trap zag er zo uit toen ik het tapijt er van af heb getrokken :P

Afbeelding

pullaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-11 20:48

Wow Marquez, de trap is héél mooi geworden, knap werk geleverd !
Ga je nog iets op de treden voorzien , ivm beschadiging tegen te gaan, vuil maken ... ?

marquez1

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-11 20:51

wilde het voorlopig even zo proberen. Anders komen er halve maantjes op. maar vindt het zelf erg mooi zo zonder

Ir111

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-01-11 20:56

Jeej Marquez! :wow: Wat is je trap echt PRACHTIG geworden. En super mooi die vloer erbij zeg! Echt heeel gaaf. Nu je keuken nog en jij bent een gelukkig mens denk ik. :D