Topic telefoonkeuze

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Amira_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-12 06:49

Rider01 schreef:
Mijn mobiel staat ook op sterven... Tijd voor een nieuwe!

Ik heb alleen een heel laag budget, liefst zo min mogelijk centjes
En ik doe een buitenopleiding wat inhoud dat hij waarschijnlijk regelmatig in de blubber terecht komt :+

iemand een idee?

Er is een samsung galaxy die speciaal voor in de blubber vallen enzo is gemaakt . Samsung Galaxy Xcover. Weet alleen niks over de prijs..

_mexx_lady_

Re: Topic telefoonkeuze

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-12 17:01

Die kost ongeveer 269- dacht ik

Michelle_96

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-12 14:57

Ik heb nu alweer bijna een jaar mijn HTC wildfire s
en ben nog steeds super tevreden!
ben nu wel opzoek naar een leuke iphone maar dat meer omdat ik niet 2 jaar met dezelfde telefoon kan omgaan (a)

Jatoby

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-12 16:09

Wil iemand mij helpen...?
Ik ga een nieuwe mobiel kopen, en mijn keuze is gevallen (misschien xD) op de Samsung Galaxy S Plus, van www.gsmtopdeal.nl.
Het is met een mooi abbonnement van 25 euro per maand, met onbeperkt internet.

Mijn vraag is dus, heeft er iemand ervaringen met deze mobiel?

Michelle_96

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-12 16:42

is het die meteen op de pagina komt?
zoja is het volgensmij alleen de eerste zoveel maanden 25 euro en daarna het dubbele

kiimberley

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-12 17:24

Jatoby schreef:
Ik ga een nieuwe mobiel kopen, en mijn keuze is gevallen (misschien xD) op de Samsung Galaxy S Plus, van http://www.gsmtopdeal.nl.

Ik heb ook via gsmtopdeal de samsung galaxy s plus besteld maar dan 21 euro per maand, die 25 euro is over de 2 contractjaren dus het verdubbeld niet na zoveel maanden, iets wat bij elke telefoon tegen woordig wel zo is.

De telefoon is super, mooi scherm, maakt buiten leuke fotos en alles werkt goed. Ben er erg over te spreken dus raad hem zeker aan! Batterij gaat wek snel leeg maar dat is volgens mij een probleem van iedere smartphone. Vraag maar raak!

Jatoby

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-12 20:07

kiimberley schreef:
Jatoby schreef:
Ik ga een nieuwe mobiel kopen, en mijn keuze is gevallen (misschien xD) op de Samsung Galaxy S Plus, van http://www.gsmtopdeal.nl.

Ik heb ook via gsmtopdeal de samsung galaxy s plus besteld maar dan 21 euro per maand, die 25 euro is over de 2 contractjaren dus het verdubbeld niet na zoveel maanden, iets wat bij elke telefoon tegen woordig wel zo is.

De telefoon is super, mooi scherm, maakt buiten leuke fotos en alles werkt goed. Ben er erg over te spreken dus raad hem zeker aan! Batterij gaat wek snel leeg maar dat is volgens mij een probleem van iedere smartphone. Vraag maar raak!

Ik hoor er al veel goede verhalen over, dus ik denk dat ik hem wel ga nemen :j
Alleen de mobiel heeft geen flitser toch? En is hij groot?

Mando

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-12 09:22

Ik heb nu de Galaxy S2 en krijg over 2 weken de S3, ben erg benieuwd hoe die gaat uitpakken.
Zat nog te twijfelen over de note maar die vind ik zo groot...

LastDream

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-12 09:31

o god.de galaxy note is mega

een meisje die ken . heeft hem. ze moest haar broekzakken vegroten omdat hij er dan niet in past
:D

niet handig dus! :Y)

Likemaaike

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-12 14:21

Ik zoek een nieuwe telefoon mijn voorwaarden zijn opzich simpel het moet een smartphone zijn van Samsung of HTC en maximaal voor 200 euro. Mijn oog was gevallen op de HTC Wildfire , ik heb nu de HTC Smart wat heeft de Wildfire meer te bieden dan de Smart en is de Wildfire een goede telefoon ? Als jullie verder nog leuke telefoons weten in deze prijsklasse mogen jullie ze altijd aanbieden (:

Michelle_96

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-12 14:40

ik ben opzoek naar een iphone
heb al wat gezocht en vond een iphone 3GS voor 25 per maand
maar ik wil ook wel graag een 4 of 4S alleen niet zo'n super dure!
ik wil sowieso geen abbonement boven de 30 euro in de maand
en ik wil graag rond de 500 of 750 mb internet

wie weet wat?

MisticRider

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-12 19:52

Bokt is ook overal goed voor! :Y)

Ik was laatst in de media markt om te kijken voor een nieuw mobieltje.. Na wat rond te kijken viel mijn oog op een HTC Rhyme, maar ja je raad het al. Boven budget! De Rhyme kost zoon 330,- En mijn budget licht rond de 200.- Weet iemand een mooie, vergelijkbare telefoon? maar dan kwa kosten een tikkie minder?

tennan

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-12 20:45

iemand al ervaringen met de LG optimus L3?
Of weet iemand nog een leuk vergelijkbaar model in dezelfde categorie? Deze kost ongeveer 100,- :)

Toogfilosoof

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-12 15:02

Weet iemand of er veel verschil zit tussen de accuduur van de htc desire HD en de desire s?

Cowgirltjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-12 16:31

Dag medebokkers..
Ik zoek een leuke smartphone, ik had het liefst een full touchscreen met slider zodat ik een apart toetsenbord heb, maar zo zijn er maar 2 modellen waar ik ook nog eens niet zo veel van weet nl.: de Nokia C6 en de Sony Xperia mini PRO.
Prijsklasse maakt me op zich niet uit.. Was eigenlijk aan het kijken naar een Iphone, maar ik vind touch wel leuk maar had vroeger een LG Cookie en daar vond ik het vreselijk om mee te typen! Nu heb ik een Nokia C6 en dat vind ik echt een onding, de hele tijd uitvallen enzo en ben ook niet echt fan van het toetsenbord!

Wat dus zeker moet zijn Apps, liefst goede foto's en filmpjes (met flits) en fm-radio met fijne oortjes. En niet hangen en van die onzin :D
Kan iemand me helpen?
Had ook al een Nokia Lumea 800 gezien, wat me wel wat leek of toch de Iphone of Samsung Galaxy of? Hulp :D

Amira_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-12 16:47

Samsung Galaxy S2 is een hele fijne telefoon :j en een hele goeie camera. Maar er komt/is ook de Galaxy S3, ik weet daar alleen niks over. Maar de iPhone 4S is ook een top ding . Als de prijsklasse geen probleem is, heb je veel keuze *D

xSwanHeart

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-12 15:07

Wie-o-wie helpt mij?
Ik ben op zoek naar een kleine, compacte telefoon voor het festivalseizoen. Eisen zijn dat 'ie simlockvrij is, niet teveel foefjes heeft, en niet meer dan €40 kost. Daarnaast zou het fijn zijn als hij (ja, die klinkt een beetje vreemd) in mijn beha zou passen. Ben namelijk bang dat ik 'm anders ga verliezen. :') Voorkeur gaat uit naar een slider of clamshell, maar 'gewone' telefoons zijn ook oké.
Zou tof zijn als jullie iets weten! :)

_mexx_lady_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-12 17:37

Denk dat ik jou geval gewoon naar de winkel gaat en de eerste de beste telefoon nemen die je ziet.
In die goedkope dingen zit vaak niet veel verschil in kwaliteit ofz en snel zullen ze ook niet bepaald zijn.
Dus lijkt me de winkel wel handig.

Kido

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-12 17:45

xSwanHeart schreef:
Wie-o-wie helpt mij?
Ik ben op zoek naar een kleine, compacte telefoon voor het festivalseizoen. Eisen zijn dat 'ie simlockvrij is, niet teveel foefjes heeft, en niet meer dan €40 kost. Daarnaast zou het fijn zijn als hij (ja, die klinkt een beetje vreemd) in mijn beha zou passen. Ben namelijk bang dat ik 'm anders ga verliezen. :') Voorkeur gaat uit naar een slider of clamshell, maar 'gewone' telefoons zijn ook oké.
Zou tof zijn als jullie iets weten! :)

Tadaa :D

http://www.mediamarkt.nl/mcs/product/LG ... 90445.html

http://www.mediamarkt.nl/mcs/product/NO ... 66345.html

http://www.mediamarkt.nl/mcs/product/NO ... 66611.html

http://www.mediamarkt.nl/mcs/product/SA ... 33659.html

horzlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-12 08:52

Riannuhh ik heb een LG optimus 2x speed heerlijke telefoon wel lastig om een hoesje voor te vinden.

SuperLiesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-12 11:31

Pff.. mijn telefoon is zojuist overleden (het is dan ook niet zo handig om niet je broekzakken te checken voordat je de wasmachine aandoet :P ) Gelukkig is hij verzekerd en heeft mijn vriend een extra telefoon :) Straks maar even naar de winkel, want er zit totaal geen muziek meer in :P

Brievenbus

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-12 11:33

Ik heb nu een paar weken de HTC one x. En hij bevalt prima! Ik heb een Hi abbonement, dus niet heel duur want dan lease je hem. Het enige nadeel is dat hij een tikkeltje aan de grote kant is..

Amira_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-12 13:53

Heeft iemand de HTC One V? Ik wil hem gaan bestellen en ben benieuwd of iemand er al ervaring mee heeft :)

realmagic

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-12 16:46

weet iemand hier of je op de nokia E6 (combi qwerty & touch) ook app als wordfeud en draw something (ofzoiets) angry birds enz kan spelen?

Amira_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-12 17:10

realmagic schreef:
weet iemand hier of je op de nokia E6 (combi qwerty & touch) ook app als wordfeud en draw something (ofzoiets) angry birds enz kan spelen?

Volgens mij kan je geen draw something en angry birds.