Heb geen tips voor de wine gums voor je sorry!
Mooi wat je zegt, tevreden zijn met wat je wel hebt

Wil je wel eventueel de gaskachel / geiser gaan vervangen? Dat kan op de lange termijn erg veel opleveren. Hoe is het met de isolatie van je huis, is het je eigen huis?
Bij mijn vorige appartement heb ik vorig jaar de cv ketel vervangen door een zeer nieuwerwets exemplaar met een soort van terugwinning of zoiets, ik kan het zo niet uitleggen hoe dat precies ging. Was best een mega investering (bijna 5000 Euro alles bij elkaar, moest ook wat bij de schoorsteen en bij de radiatoren worden veranderd). Maar het bespaarde me wel zo'n 40% in gebruik per maand. Vond dat echt veel, was ook meer dan was 'voorspeld'...
Zo ik heb weer wat op marktplaats en Whoppah gezet. En de zwarte kliko helemaal volgestouwd met spullen die ik niet kwijt kan aan anderen en zelf ook niet meer wil bewaren. Sommige dingen stamden nog uit de tijd dat ik een B&B had (bijv 3 mini kerstboompjes... erg schattig maar ja...). Dus járen bewaard... maar nu toch weggedaan.
Heb ook nog veel servies van de B&B maar daar ben ik nog erg aan gehecht. Dus dat blijft nog gewoon ingepakt staan. Bepaalde onderdelen gebruik ik wel maar ja kan lang niet alles gebruiken (was 12-delig...). Zie het nu maar als soort reserve onderdelen (en al jaren gaat er niets stuk