Nikass schreef:Dank voor de tip van iemand om koud af te wassen. Gaat prima
Ik doe de was iok een stuk.kouder
Ipv 40graden nu 30graden en op een uur wassen ipv.2,5 uur
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Xyris schreef:Wat vinden de infrarood paneel gebruikers van een paneel met deze specificaties?
Ik zal hem voornamelijk gebruiken bij mijn bureau. Ik vraag me ook af of er dan nog een paneel nodig is voor het verwarmen van mijn benen/voeten want die zijn altijd een drama :p.
Ik zal waarschijnlijk de kachel laag aanhouden, 14 graden oid al ist maar voor het behoud van mijn computerapperatuur en een basiscomfort.
Tips en ideeen zijn wat dat betreft ook erg welkom!
K_nolan schreef:Xyris schreef:Wat vinden de infrarood paneel gebruikers van een paneel met deze specificaties?
Ik zal hem voornamelijk gebruiken bij mijn bureau. Ik vraag me ook af of er dan nog een paneel nodig is voor het verwarmen van mijn benen/voeten want die zijn altijd een drama :p.
Ik zal waarschijnlijk de kachel laag aanhouden, 14 graden oid al ist maar voor het behoud van mijn computerapperatuur en een basiscomfort.
Ik heb een elektrische deken, moest vanochtend even voor een spoed klus me laptop om 5 uur in de ochtend aanzetten en ik was erg blij met de deken om me benen heen!
Echwel schreef:Nikass schreef:Dank voor de tip van iemand om koud af te wassen. Gaat prima
Ik doe de was iok een stuk.kouder
Ipv 40graden nu 30graden en op een uur wassen ipv.2,5 uur
Xyris schreef:Wat vinden de infrarood paneel gebruikers van een paneel met deze specificaties?
Tieme schreef:belle_boef schreef:Ik ben as we speak bezig met radiatorfolie. Helaas is mijn tape op dus kan niet verder.
Folie vast zetten met magneetjes op de radiator is makkelijker. Hier viel het spul met tape al snel jaar beneden. Folie met magneetjes hangt er al bijna een jaar
MyWishMax schreef:Helaas wordt mijn vaat niet schoon met een kouder programma...heb en 40 graden, eco wat 50 graden is en 70. Deed altijd 70, nu de koudste geprobeerd. Werkt dus niet en vaat was helemaal niet heel vies. Jammer, want dat programma is ook een stuk korter
De was die ik altijd op 30 graden en kort. Alleen beddengoed, handdoeken en schoonmaakdoekjes op 60 en kort.
Nikass schreef:Waarom kopen mensen een electrische deken?
Het lijkt me niet erg gezond om te gebruiken en het kost toch ook stroom?
Waarom volstaat een gewone deken niet?