Moderators: Essie73, Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, ynskek, Ladybird
Cer schreef:Is die badkamerspray (en chloor ?) te gebruiken op alle soorten tegels? Ik heb een soort natuursteen achtige tegel, en ik ben als de dood dat aggresief schoonmaakmiddel gaat vlekken..
Chloor kan dan toch niet eigenlijk?
Cer schreef:CairnTerrier schreef:Over de voegen: ik heb speciale voegenspray welke je op de voegen sprayt en met een oude afwasborstel of tandenborstel ga ik alle voegen in de douche langs. Nu hebben wij sowieso al geen vieze voegen, maar toch fijn om regelmatig bij te houden
Welke spray heb jij dan?
Ik weet niet of ik het met een boorborstel durf... doe je dan niet in de loop van de tijd je voegen beschadigen?
Ik denk dat ik een hogedruk / stoomreiniger ga aanschaffen... en dan een muur/vloer combi ding.. volgens mij was daar een topic over.. even zoeken.. is nog best veel verschil in kwaliteit geloof ik..
Cer schreef:CairnTerrier schreef:Over de voegen: ik heb speciale voegenspray welke je op de voegen sprayt en met een oude afwasborstel of tandenborstel ga ik alle voegen in de douche langs. Nu hebben wij sowieso al geen vieze voegen, maar toch fijn om regelmatig bij te houden
Welke spray heb jij dan?
Ik weet niet of ik het met een boorborstel durf... doe je dan niet in de loop van de tijd je voegen beschadigen?
Ik denk dat ik een hogedruk / stoomreiniger ga aanschaffen... en dan een muur/vloer combi ding.. volgens mij was daar een topic over.. even zoeken.. is nog best veel verschil in kwaliteit geloof ik..
PSvanLot schreef:Het zal er ook puur aan liggen hoe hard je het er op duwt.
PSvanLot schreef:Ik denk niet dat je iedere week alle voegen van je tegels gaat schoon schrobben? Lijkt me erg veel haha
Janine1990 schreef:Daar heb ik er meer van![]()
Ik denk dat nieuwe kozijnen met dubbel glas meer waarde toevoegen aan mijn huis. Dat is een beetje de overweging.
Maar m'n zusje werkt nu bij zo'n bedrijf en als ze een keer een gebruikte voor leuk geld kan regelen hou ik me gewoon aanbevolen