Fun-da deel 2!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

_Lorette_

Re: Fun-da deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-20 12:46

Die 2e heb ik in elk geval al wel eens langs zien komen. De eerste vind ik erg mooi, maar ik vind het niet meteen een heek praktisch huis. De badkamer is alleen te bereiken vanuit de ouderslaapkamer? Of zag ik dat nou verkeerd.

Brainless

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-20 12:46

Bij nr 8 zit de enige badkamer in de grote slaapkamer.... :+

@_Lorette_
Dat viel mij dus ook al op.
Niet handig als je pubers of logés hebt.

Forcalquier

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-20 14:09

Ik heb echt veel profijt van dit topic! Ik kom door jullie huizen tegen die ik zelf niet tegenkom op Funda :?

Dit jaar gaat het dan eindelijk gebeuren, man lief is zover dat hij ook de Randstad wil verlaten *\o/*
Het is alleen nog even wachten op de jaarcijfers etc. en dan gaan we op jacht.
Uiteraard ben ik al zo'n 2 jaar aan het 'shoppen' op woningsite's.
Ons zoekgebied, de gehele Veluwe (de plek waar ik ben opgegroeid en nog steeds thuis kom) met ruimte voor de paarden aan huis en het liefst in de buurt van ruiterpaden.

Ik ben werkelijk verliefd <3 op het huis van Pinda-Dipje, zeker nu zij heeft vermeld dat er wellicht mogelijkheid is tot een extra stukje weide huren. Ik ben alleen bang dat het al verkocht is voor wij überhaupt op jacht kunnen.

Ik blijf dit topic iig volgen en wie weet vinden wij,d.m.v. dit topic, een huis dat ons paleisje gaat worden.

moonsparkle

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-20 14:28

tirzasarah10

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-20 14:32

Bedankt iedereen voor de antwoorden! Ik ga thuis eens opperen voor een gratis waardebepaling en een kleine rekensom met de WOZ waarde kan ook geen kwaad.

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-20 14:34

Veronica2

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-20 15:12

Achterom

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-20 15:25

lieflampje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-20 15:32

Pipodipo schreef:
Voor nog een ton meer kan je ook in een echte achterbuurt, zonder daglicht, gaan wonen: https://www.funda.nl/koop/amsterdam/app ... aat-376-d/

Achterbuurt? Hoe kom je daar nou bij :?

Mijn zus woont daar vlak bij in de buurt en het is alles behalve een achterbuurt.

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-20 15:35

Kymalin

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-20 15:39

Kymalin

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-20 15:43

Kymalin

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-20 15:48

Cayenne schreef:
Rijtjeshuis in Amsterdam voor 1.5 miljoen :wow:
Wel erg mooi verbouwd maar wat een geld.. https://www.funda.nl/koop/amsterdam/hui ... straat-72/

:wow: wat een geld. Ik vind het eruit zien alsof hier niemand woont en dat ze het voor de verkoop hebben laten afstylen.

Kymalin

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-20 15:51

Pipodipo schreef:
Voor nog een ton meer kan je ook in een echte achterbuurt, zonder daglicht, gaan wonen: https://www.funda.nl/koop/amsterdam/app ... aat-376-d/

Op foto 14 ook maar even de hele witte prullenverzameling uitgestald _O-
Maar wel meer persoonlijkheid dan die andere maar mén wat een geld!

Veronica2

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-20 16:22

lieflampje schreef:
Pipodipo schreef:

Achterbuurt? Hoe kom je daar nou bij :?

Mijn zus woont daar vlak bij in de buurt en het is alles behalve een achterbuurt.

Het ligt misschien aan het referentiekader, maar bij twijfel is het altijd raadzaam om met google streetview even door de straat te wandelen :j.

Kymalin, je zal het maar sparen :D.

lieflampje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-20 16:28

Pipodipo schreef:
Het ligt misschien aan het referentiekader, maar bij twijfel is het altijd raadzaam om met google streetview even door de straat te wandelen :j.

Ik vraag me dan af wat jij onder achterbuurt verstaat? :o

Whale

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-20 17:13

lieflampje schreef:
Pipodipo schreef:

Ik vraag me dan af wat jij onder achterbuurt verstaat? :o

Vraag ik mij ook af. Heb op Streetview gekeken maar vindt er niks achterbuurts aan?

Kaka

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-20 17:24

Czaar Peterbuurt is inmiddels een echt yuppenbuurt, maar wel gemoedelijk. Ook veel 2-verdieners met kind (durf ik te zeggen omdat een vriendin van mij - met kind daar in de buurt woont).

Dan nog: wat een geld.

manzano

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-20 20:10

Forcalquier schreef:
Ik heb echt veel profijt van dit topic! Ik kom door jullie huizen tegen die ik zelf niet tegenkom op Funda :?

Dit jaar gaat het dan eindelijk gebeuren, man lief is zover dat hij ook de Randstad wil verlaten *\o/*
Het is alleen nog even wachten op de jaarcijfers etc. en dan gaan we op jacht.
Uiteraard ben ik al zo'n 2 jaar aan het 'shoppen' op woningsite's.
Ons zoekgebied, de gehele Veluwe (de plek waar ik ben opgegroeid en nog steeds thuis kom) met ruimte voor de paarden aan huis en het liefst in de buurt van ruiterpaden.

Ik ben werkelijk verliefd <3 op het huis van Pinda-Dipje, zeker nu zij heeft vermeld dat er wellicht mogelijkheid is tot een extra stukje weide huren. Ik ben alleen bang dat het al verkocht is voor wij überhaupt op jacht kunnen.

Ik blijf dit topic iig volgen en wie weet vinden wij,d.m.v. dit topic, een huis dat ons paleisje gaat worden.

Pinda dipje heeft al koopovereenkomst getekend volgens mij.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-20 21:10

Pipodipo schreef:

Ik heb je link 3 keer aangeklikt in de hoop dat je per ongeluk een verkeerd linkje had gepost, maar dat is alles behalve achterbuurt. :') *D
Het is super licht, 216m2 (!!!!!).... snap niet zo goed wat je bedoelt.

Steffi4

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-20 22:24

Stille meelezer:
Hier lezen toch ook wat belgen mee hè?
Wat typen jullie in Google/op immosites in om leuke paarden stekjes op te sporen? (Provincie Antwerpen zoek ik)

k_m

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-20 23:28

Steffi4 schreef:
Stille meelezer:
Hier lezen toch ook wat belgen mee hè?
Wat typen jullie in Google/op immosites in om leuke paarden stekjes op te sporen? (Provincie Antwerpen zoek ik)

Je moet eens op immofluisteraar kijken, is een paarden makelaar. En verder mss hippisch vastgoed ofzo? Weet niet wat voor budget je hebt maar de paarden / grotere panden staan ook vaak bij makelaars zoals hillawaere vastgoed en de boer en partners. Welke regio zoek je juist? Ik ben vastgoed fotograaf in deze regio en heb wel wat contacten!

manzano

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-20 23:42

Ik zoek op perceelgrootte.

Pinda_Dipje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-20 01:40

manzano schreef:
Pinda dipje heeft al koopovereenkomst getekend volgens mij.

Yes :j Onze woning is verkocht onder voorbehoud, maar de kopers zitten ook nog in hun bedenktijd. In die zin is het nog even spannend en is het feitelijk pas definitief als alles rond is.
Mocht de koper zich onverhoopt toch distantiëren van het huis dan laat ik het je wel weten Forcalquier.
Ik vind die huizenoorlog die momenteel in NL gaande is echt heel onwerkelijk, wij hebben nu zelfs een reservelijst met andere geïnteresseerden.... Dat zou een paar jaar geleden echt ondenkbaar zijn geweest :=

Elin_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-20 02:19