Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Relaxed schreef:[ [url=m/jJWVBI.jpg]Afbeelding[/url] ]
Lastig om het zo te bepalen, maar de rest van de muren is wit en dat wil ik graag zo houden
Ik ben wel fan van de linker icm verder witte muren..
https://pin.it/wiibepnd4obfvj
Blacky94 schreef:Relaxed schreef:[ [url=m/jJWVBI.jpg]Afbeelding[/url] ]
Lastig om het zo te bepalen, maar de rest van de muren is wit en dat wil ik graag zo houden
Ik ben wel fan van de linker icm verder witte muren..
https://pin.it/wiibepnd4obfvj
Is de linker de peacock pride? Nu heb ik, vanwege een mengfout, de peacock pearl op de muur. Die is net een tintje blauwer, de pride is net iets groener. Ik vind het zelf en erg mooie kleur in contrast met wit. Het idee was dat ie alleen op de muur van de kapstok kwam maar bij wijze van experiment zit het ook op de deurposten van de slaapkamer en in de vensterbank daar en dat is niet slecht bevallen. Wel denk ik dat een hele muur idd behoorlijk aanwezig kan zijn maar tegelijkertijd denk ik ook dat het heel gaaf kan staan met dat hoofdbord! Mocht je foto's willen zien kan ik ze wel even opzoeken
Heel gaaf krukje Nanka!
Hier toevallig iemand een idee wat we kunnen doen met het raampje in de deur? Plakfolie mag niet ivm 3dubbelglas en boren/spijkeren in de deur/kozijnen mag eigenlijk ook niet ivm de warmteterugwininstallatie. Maar vanuit daar kijk je wel precies de slaapkamer in en aangezien ze hier tegenover nog aan het bouwen zijn en wij de eerste op de gallerij zijn vind ik het eigenlijk wel fijn om er iets voor te hebben.. Maar bij voorkeur wel iets dat nog wel wat licht door laat..
Het is 27cm breed bij 137,5 lang..
[ [url=m/c11fNs.jpg]Afbeelding[/url] ]
kimmysan schreef:Heeft iemand hier muren met kalkverf gedaan? Ben wel benieuwd naar wat resultaat. Kleur kiezen is nog lastig. Ook vloerbedekking voor de slaapkamer is nog een dingetje. M'n vriend wil graag tapijt.
_Lorette_ schreef:Ik heb krijtverf op de muren, maar dat is weer iets anders natuurlijk...
Ilsey schreef:MarjanB schreef:Is plakfolie niet wat anders dan statische folie? Dat hebben wij op een aantal ramen nu.
Of het nu plakt of statisch is, het zal wellicht dezelfde thermische storing kunnen geven?
Blacky94 schreef:Hier toevallig iemand een idee wat we kunnen doen met het raampje in de deur? Plakfolie mag niet ivm 3dubbelglas en boren/spijkeren in de deur/kozijnen mag eigenlijk ook niet ivm de warmteterugwininstallatie. Maar vanuit daar kijk je wel precies de slaapkamer in en aangezien ze hier tegenover nog aan het bouwen zijn en wij de eerste op de gallerij zijn vind ik het eigenlijk wel fijn om er iets voor te hebben.. Maar bij voorkeur wel iets dat nog wel wat licht door laat..
Het is 27cm breed bij 137,5 lang..
[ [url=m/c11fNs.jpg]Afbeelding[/url] ]