nogal beroerd te zijn ... .

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Rebecca schreef:Sonja ik denk het ook, toch is wel irritant
.
De hoge plinten hebben een dikke laag stof, even simpel met de mond van de stofzuiger is al teveel moeite . Laat staan een doekje erover
, vind het wel best .
Ik kies hierna zeker een vloer met lelijke plinten , liever lelijk en makkelijk dan mooi en onhandig
vonneke schreef:BloemBloem schreef:Wij waren er op tijd bij hoor, maar in West Europa schijnen de weersomstandigheden
nogal beroerd te zijn ... .
Daar ben ik dus ook bang voor. Levertijd wordt of 4 of 12 weken. Hoe handig haha
MarjanB schreef:Rebecca schreef:Sonja ik denk het ook, toch is wel irritant
.
De hoge plinten hebben een dikke laag stof, even simpel met de mond van de stofzuiger is al teveel moeite . Laat staan een doekje erover
, vind het wel best .
Ik kies hierna zeker een vloer met lelijke plinten , liever lelijk en makkelijk dan mooi en onhandig
Ik kan je vertellen dat plinten op de vloer een nog groter drama zijnvooral bij een houten vloer die werkt.. Plinten komen los, staan omhoog of je hebt ineens kieren tussen de muur en vloer/plint in.
Szan schreef:Ik zag een paar keer verschillende soorten landkaarten voor op de muur voorbij komen... wij overwegen zoiets voor in onze 'bijkamer' (logeer + studeer + 2e woonkamer + mancave), deze soort zag ik nog niet voorbij komen hier:
https://mapawall.com/nl/
Sonja_vR schreef:WME
Wat zijn je zorgen met katten en een houten vloer?
wiifke schreef:Waxmeltsenzo, voor welke buitenisolatie gaan jullie? Ons huis is rondom bekleed met steenstrips op pur platen, maar dat is echt geen gezicht. Allemaal voegen die om het minste en geringste los knappen en de platen komen zo langzamerhand los van de muur. Eén en al ellende, dus hoop niet dat jullie daar voor gaan.. dit zit er ondertussen al 20 jaar op, maar zou nu dus weer helemaal opnieuw gedaan moeten worden.
vonneke schreef:Dan heb je toch niet echt goed rondgekeken. Er zijn tegels waar je echt het verschil met hout niet van ziet.
woepsie90 schreef:Wist niet dat hier een interieur topic was, wat leukmag ik binnenvallen?
Wij zijn vorig jaar verhuisd naar het buitenland en hebben hier een huis gehuurd. Heb gisteren toevallig foto's gemaakt om een 'voor&na' te doen.... ben best trots op onze huurcottage met onze (deels) meeverhuisde meubels
Op de bank ligt nog een zwart wit gestreept kussen trouwens.
Voor
[ [url=m/5nh0jt.jpg]Afbeelding[/url] ]
Na
[ [url=m/XJdfo3.jpg]Afbeelding[/url] ]
vonneke schreef:woepsie90 schreef:Wist niet dat hier een interieur topic was, wat leukmag ik binnenvallen?
Wij zijn vorig jaar verhuisd naar het buitenland en hebben hier een huis gehuurd. Heb gisteren toevallig foto's gemaakt om een 'voor&na' te doen.... ben best trots op onze huurcottage met onze (deels) meeverhuisde meubels
Op de bank ligt nog een zwart wit gestreept kussen trouwens.
Voor
[ [url=m/5nh0jt.jpg]Afbeelding[/url] ]
Na
[ [url=m/XJdfo3.jpg]Afbeelding[/url] ]
Dat ziet er mooi uit! Waar wonen jullie?