Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Maflinger_S schreef:..
Ik kan alleen niet zo goed wennen aan die pilaar midden in de ruimte. Ik snap dat ie moet blijven om het huis rechtop te houden ... Komt ie aan de kopse kant van een tafel of zoiets? Het zou typisch iets voor mij zijn anders om constant tegen dat ding aan te botsen.
DubbelDun schreef:Ik heb zelf jaren een beukenhouten blad van de Ikea gehad. Na 3 lagen jachtlak was dat keihard.
Sting schreef:Ik weet niet precies welke wij op het werk hebben, maar ook een massief houten blad. Vreselijk. Zit er nu een jaar in en al meerdere keren moeten oliën, de vlekken zitten er snel weer in. Voornamelijk kringen van metalen blikken (ranjafles, koektrommel) die vochtig worden weg gezet. Direct zwart. Dus als iemand daar toevallig nog tips voor heeft. Nu schuren we het maar weer en dan nog een laag lak, alleen beschermt dat niet goed.
Sting schreef:Ik weet niet precies welke wij op het werk hebben, maar ook een massief houten blad. Vreselijk. Zit er nu een jaar in en al meerdere keren moeten oliën, de vlekken zitten er snel weer in. Voornamelijk kringen van metalen blikken (ranjafles, koektrommel) die vochtig worden weg gezet. Direct zwart. Dus als iemand daar toevallig nog tips voor heeft. Nu schuren we het maar weer en dan nog een laag lak, alleen beschermt dat niet goed.