Maar je mag toch niet een huis verhuren met een gebrek als dit? Bij paarden zou het ene verborgen gebrek zijn en ligt de schuld bij de verkoper
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Diablo schreef:Ik denk inderdaad dat de realiteit niet zo simpel is. Als er niks uit de ijking komt (wanneer ging die nou plaatsvinden?), ben ik bang dat je zelf voor de kosten kunt opdraaien.
Diablo schreef:Sammie schreef:Voer voor een advocaat
Als je een redelijke kans maakt om het te winnen, zou dat zeker een optie kunnen zijn. Maar dan moet je wel behoorlijk zeker zijn van winst, anders kan je nog veel meer gaan betalen.
sneeuwpop schreef:Diablo schreef:Ik denk inderdaad dat de realiteit niet zo simpel is. Als er niks uit de ijking komt (wanneer ging die nou plaatsvinden?), ben ik bang dat je zelf voor de kosten kunt opdraaien.
Dat denk ik ook.
Je zal toch bewijzen moeten hebben dat jij het niet hebt verbruikt.
Dat het geen normaal verbruik is en dat je veel weg bent etc is niet genoeg. Dat de vorige bewoner heeft geklaagd over het energieverbruik is een voordeel, maar nog geen hard bewijs.
Hoop echt voor je dat er wat uit de ijking komt.
Dus dat maakt het alleen maar sterker. Daarbij, mijn apparaten zijn allemaal gemeten en die zijn niet de oorzaak. Heb nu ca een week een verbruiksmeter bij mijn ijskast en geloof ik 7 kwh gestegen, dus ook geen gekke dingen daarmee...
lifaya schreef:Tjah, het voelt een beetje stom om hem te benaderen, ken hem zelf niet en ik weet enkel zijn naam door de brieven en nota's die ik allemaal heb binnengekregen. Is toch een beetje schending van privacy
Citaat:De bewoner daarvoor heeft ook geklaagd over het hoge verbruikDus dat maakt het alleen maar sterker. Daarbij, mijn apparaten zijn allemaal gemeten en die zijn niet de oorzaak. Heb nu ca een week een verbruiksmeter bij mijn ijskast en geloof ik 7 kwh gestegen, dus ook geen gekke dingen daarmee...
Tot nu toe, alles wat ik heb gemeten, al die uren TV en uren IJskast en computer etc over deze maanden heen, heb ik 26 kwh in totaal gemeten
Ik weet wie de laatste huurder is. Maar denk niet dat die mee wilt doen gezien zijn schulden, althans, toen ik net in het huis kwam kreeg ik de melding dat deurwaarders langs zouden komen
Ja, wat kan ik daar mee? Mij is verteld dat een fraude inspecteur mij zou bezoeken, gewoon om even de meter te checken of alles klopt. Zo moeilijk is dit niet