Af en toe een stokje gaan ze vast niet dood van Mijn ratten krijgen er héél af en toe ook eentje. Vinden ze lekker joh! Geeft ook wel weer aan wat voor troep het eigenlijk is
Wat is er mis met die dingen dan, mijn Caafs krijgen ook eens in de 2 weken zo'n ding.
marlonFloris
Geplaatst: 11-07-13 21:33
Weet iemand toevallig al hoe die vlooien en tekenspray voor de hond/kat is? Ik vind hem namelijk wel erg goedkoop vergeleken met het spul van de dierenwinkels en dierenartsen..
Mijn vriend stond ook met die spray in zijn handen, mij lijkt het niks.
Wat wel echt werkt zijn de vlooien en teken banden van de action. Vorig jaar had elke hond hier wel dagelijks 3/4 teken. Tot ze die band omkregen toen hebben ze geen enkele teek meer gehad.
de naadloze comfort beha, iemand ervaring mee? het hoeft niet heel veel op zijn plek te houden, maar ik zoek wat voor de zomer, dan is met erg warm weer een hemd achtig dingetje soms fijner dan een stel beugels
Ik heb die vlooien en teken spray ook gebruikt en vond het ideaal! Nou heeft mijn hond zelden vlooien en nog nooit een teek gehad hoor. Ik heb de spray van de week toevallig weggegeven aan de buurvrouw omdat haar kat teken had. Volgens mij is het een "natuurlijk" middel als ik mij niet vergis? Mijn hond likte er niet aan verder. Waar het ook goed voor helpt is tegen mieren! Had een plaag voor de deur en binnen een minuut waren ze weg!
Hebben ze bij de Action ook oogmaskers voor/tegen het licht?
Mauve7
Geplaatst: 12-07-13 21:38
Ik was vanavond in de Action op zoek naar een reisetuit met vulbare flesjes/potjes want ik dacht dat ik hier had gelezen dat ze dit in het assortiment hadden. Helaas niet gevonden .
Ja, heb ik wel gezien hoor! Ligt bij de hoek met babylotion enzo, beetje douche-inhoud, dus niet de shampoo's zelf, maar meer de andere dingen die erbij horen .
Flore
Geplaatst: 12-07-13 22:00
Weet iemand of ze bij de action ook canvasdoekjes van 10 bij 10 cm hebben?
Die van 10 × 10 hebben ze bij Xenos, 1,49 voor 3 als ik me niet vergis
De slaapmaskers liggen bij ons naast de pleisters. Die etuitjes met flesjes ergens op een kopstelling, van de week tenminste. Die heeft Xenos trouwens ook, haha