Aranel schreef:Hebben jullie ervaring met meubels van Ikea?Ik heb mijn halve inrichting in mijn boodschappenlijstje staan daar (boekenkast, salontafel, bed +bodem en matrassen, eettafel en stoelen), maar ik weet niks over de kwaliteit ervan.. De prijzen zijn wel fijn natuurlijk, maar ik wil straks geen seats & sofas kwaliteit in mijn kamer hebben staan
Wij hebben een bed,bodem en matras van de Ikea, kwaliteit is prima. Hij ligt al 3 jaar goed
Boekenkast heb ik denk ik al 10 jaar (de Billy
) en die gaat met de verhuizing weer mee, ook niks op aan te merken dus. Ik denk dat de kwaliteit wel erg verschilt daar. M'n moeder had een slaapbank gekocht en dat ding ligt verschrikkelijk, geen aanrader.. Maar verder vind ik de prijs-kwaliteit verhouding van Ikea goed.

Ik betaal liever wat meer voor kwaliteit.

Bestaan er mensen die geen fan van de Ikea zijn?!
. Ik vind de Ikea helemaal leuk, je koopt er heel veel en betaalt niet zo veel: als je wat laat vallen/stuk maakt is het niet zo erg en kun je altijd nieuwe bij kopen. -bij mij thuis is bijna alles van de Ikea, nooit problemen mee gehad.
Heb alleen katten en die zijn wat lastig te trainen
.
Ik ben ook wel trots wat ik op mijn eentje al heb bereikt, wel met dank aan mijn ouders maar heb op mijn 25 jarige leeftijd toch al fijn een eigen auto, huis, eigen paard en enkele verzorgpaarden