cloud5.lbox.me/images/176x176/201104/lhikcr1303711989266.jpg
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Christyj138 schreef:Kan iemand mij vertellen wat het verschil id tussen de iPhone 4 en 4s ??
Ik krijg een nieuw abonnement, maar zit nog al wat verschil in prijs. Vroeg me af of dit ook is in het toestel zelf.
Saskiaatje schreef:Gevonden!
Poeh, eens even kijken.
We beginnen in ieder geval in de bibliotheek van iTunes.
1 Kies het nummer waarvan je een gedeelte als ringtone wilt gebruiken.
2 Noteer ergens (op een blaadje of wat dan ook) welk gedeelte je wilt gebruiken (maximaal 40 seconden), bijvoorbeeld van 1:10 tot 1:45.
3 Rechtsklik op het gewenste nummer in je bibliotheek, en klik op "Toon info".
4 Ga naar het tabblad "Opties" en verander de begintijd en de eindtijd in de tijd die je gekozen hebt.
[ Afbeelding ]
5 Klik op OK.
6 Rechtsklik op het nummer, en klik op "Maak versie voor AAC aan".
Dan komt er nu een tweede nummer onder het bestaande nummer. Dit is slechts de tijd die jij gekozen hebt, dus dat zal je uiteindelijke ringtone worden.
7 Rechtsklik nu op deze versie (de korte/ringtone versie) en klik op "Kopieer".
8 Ga naar je bureaublad/een willekeurige map en plak het nummer.
9 Rechtsklik op het zojuist geplakte nummer en verander de .m4a naar .m4r.
[ Afbeelding ]
10 Verwijder de AAC-versie van het bestand uit je iTunes.
11 Dubbelklik op het .m4r bestand, dan opent deze in de Bibliotheek.
Als je nu synchroniseert zou 'ie op je iPhone moeten staan bij Instellingen - Geluiden - Beltonen, mits het Beltonen tabblad aangevinkt staat in iTunes.
Succes!
Saskiaatje schreef:We beginnen in ieder geval in de bibliotheek van iTunes.
1 Kies het nummer waarvan je een gedeelte als ringtone wilt gebruiken.
2 Noteer ergens (op een blaadje of wat dan ook) welk gedeelte je wilt gebruiken (maximaal 40 seconden), bijvoorbeeld van 1:10 tot 1:45.
3 Rechtsklik op het gewenste nummer in je bibliotheek, en klik op "Toon info".
4 Ga naar het tabblad "Opties" en verander de begintijd en de eindtijd in de tijd die je gekozen hebt.
[ Afbeelding ]
5 Klik op OK.
6 Rechtsklik op het nummer, en klik op "Maak versie voor AAC aan".
Dan komt er nu een tweede nummer onder het bestaande nummer. Dit is slechts de tijd die jij gekozen hebt, dus dat zal je uiteindelijke ringtone worden.
7 Rechtsklik nu op deze versie (de korte/ringtone versie) en klik op "Kopieer".
8 Ga naar je bureaublad/een willekeurige map en plak het nummer.
9 Rechtsklik op het zojuist geplakte nummer en verander de .m4a naar .m4r.
[ Afbeelding ]
10 Verwijder de AAC-versie van het bestand uit je iTunes.
11 Dubbelklik op het .m4r bestand, dan opent deze in de Bibliotheek.
Als je nu synchroniseert zou 'ie op je iPhone moeten staan bij Instellingen - Geluiden - Beltonen, mits het Beltonen tabblad aangevinkt staat in iTunes.
Succes!
IKbenEllen schreef:Christyj138 schreef:Kan iemand mij vertellen wat het verschil id tussen de iPhone 4 en 4s ??
Ik krijg een nieuw abonnement, maar zit nog al wat verschil in prijs. Vroeg me af of dit ook is in het toestel zelf.
4s is iets sneller en een iets helderder beeld.
it_is_me schreef:Danseresje schreef:nee, kan ook met een itunes-giftcard (ook online te verkrijgen) of met een clickandbuy-account.
zelf gebruik ik de kaarten. werkt prima. clickandbuy heb ik niet zulke goede verhalen over gehoord en creditcard heb ik niet.
iTunes-giftcard is geschikt voor alle soorten apps?
Choiix schreef:De iPhone 4 zal nog twee major software updates krijgen en dan is 't gedaan voor het telefoontje qua updates. De extra processorkracht is ook wel echt lekker in het dagelijks gebruik.
_flo_ schreef:Ik heb de iphone 5 en ben flink aan het uitvogelen hoe alles werkt, dit is mijn eerste iphone.
Nu kreeg ik via whatsapp een "muziekstukje" van mijn dochter die ik in wil stellen als beltoon.
Ik kan dit "stukje" maar niet verplaatsen naar mijn muziekmap.
Ik vraag niet snel om hulp, ik kom hier dus echt niet uit.