Wij kopen de Action leeg! Deel 6

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

cindybijl

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-12 22:42

barbar schreef:
ik snap dat ze van glas zijn :roll: ,niet alles van glas gaat de glasbak in hè.
bij ons zijn de fristi, chocomelk, appelsap, perensap flesjes ook van glas en zit statiegeld voor het restaurant op.

ik zeg net al 2x dat deze flessen de glasbak in gaan, heb het toch zelf gevraagd bij t restaurant!!

barbar

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-12 22:48

cindybijl schreef:
nee die flessen zijn van glas en gaan de glasbak in ;)

alsof alle flessen van glas de glasbak in gaan.
kan best dat deze flessen de glasbak in gaan, maar dat is vaak niet zo en dus mij eerste vraag 8)7

Anoniem

Re: Wij kopen de Action leeg! Deel 6

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-12 00:00

Bij mij in het restaurant gaan die toch echt terug! Dus misschien iets minder eigenwijs mag ook wel? Elk restaurant hanteert het emballage systeem anders, maar je krijgt ze in KRATTEN aangeleverd, en die kun je weer VOL inleveren. Hier laten ze lege kratten ook staan. Wijn flessen, komen in DOZEN, en gaan dus inderdaad in de glasbak.

xJolien

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-12 10:22

De Sourcy flessen zitten geen statiegeld op, dat heb ik vorige week nog aan m'n baas gevraagd. (Collega wilde er 2 voor thuis, voor op tafel)
De kleine flesjes, zoals cola etc, die gaan inderdaad weer terug het krat in :j

Naomi_Haffie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-12 10:27

maroescha schreef:
Als je weet welke je wilt, dan wil ik hier best even kijken.
Maar wil er dan wel zeker van zijn dat je ze overneemt.

zou je dat voor mij willen doen?

FuGeLiCu

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-12 11:32

Action medewerksters, weten jullie dit?
Ik heb begin deze week een zak havermoutkoekjes met stukjes chocolade (bruine zak) gekocht voor 0,89. Vandaag waren er nog een paar zakken, alleen havermout(goudkleurige zak) of havermout met rozijnen(paarse zak). Iemand enig idee hoe snel dit weer aangevuld wordt? (het was geen tijdelijk artikel)
Niet van milka, die stonden er nog genoeg. Dit zijn echt koekjes die ik bedoel. Heb de zak opgezocht; ze zijn van het merk Adugs oatmeal cookies.
Weet iemand welke koekjes ik bedoel en of ze regelmatig worden aangevuld?

Dabo

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-12 11:45

Yeahh *\o/* Action komt hier weer terug in de Westzijde!! (Zaandam)
Lekker bij mij op de hoek!! :) :) :) Hopelijk wordt het een gróte! :D

_Reneee

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-12 12:13

Heb ik het nou of zijn de muurstickers de grootste faal ooit? Het is toch de bedoeling dat je de bovenste laag plastic eraf haalt en de tekst dan blijft staan? Nou mooi niet...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-12 12:23

Volgens mij moet je ze eerst heel goed aanwrijven, en tja, het kost ook niets he, dus dan kun je er niet het beste van verwachten, maar ik denk dat als je hem eerst goed aanwrijft, dan stukje voor stukje los haalt en tegelijk aanwrijft je een heel stuk moet komen?
Maar ik heb ze nog niet.. Weet niet hoe diegene die ze hier al heeft opgeplakt het heeft gedaan?

juudii5

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-12 12:26

Eddy hier hetzelfde hoor
Blijft ook niet plakken

Motje11

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-12 12:45

Ik moet eerlijk zeggen dat ik het toch niet zo goed durf, zomaar bij een restaurant aankloppen om te vragen of ze flesjes voor me hebben. :o Dus als iemand nog een andere manier weet?

En die waterkarafjes van de Action, heb je daar een linkje van? Hoe duur zijn ze en wat voor een dop zit erop? Vast bedankt!

xJolien

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-12 13:10

Ik dacht dat het zoiets was, maar dan met kleur!
Verder heb ik geeen idee hoe duur ze zijn etc! Dan zou je echt even langs moeten gaan! :j
(ik ga denk ik morgen even die kant op, dus dan kan ik ook wel kijken)

Afbeelding

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-12 13:25

Dabo schreef:
Yeahh *\o/* Action komt hier weer terug in de Westzijde!! (Zaandam)
Lekker bij mij op de hoek!! :) :) :) Hopelijk wordt het een gróte! :D

Strakke move! Hopelijk gaan ze niet weg bij de AH maar komt er gewoon een tweede.
Welk pand komt ie?

Over die glazen flessen. Wij gebruiken de vruchtendrankflessen van de AH om vlierbessenlimo in te bewaren :)
Afbeelding
deze.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-12 13:35

Die muurstickers, ik had in eerste instantie hetzelfde probleem als jullie!! Ze kwamen gewoon weer mee met het folie. Maar ik heb hem even een half uur laten zitten, en daarna echt milimeter voor milimeter heel erg stevig aangewreven/gedrukt, met de achterkant van een flesje. Als je een soort spatel of (uitstaand :') ) strijkijzer hebt is dat misschien wel makkelijker, maar dat had ik niet.

Was echt een rotwerk en had een lamme arm, voor sommige stukjes had ik hulp nodig van de voorkant van een zaklantaarn ( :+ ) om het verder mee aan te duwen, en dan milimeter voor milimeter het folie verwijderen, als de letters meekomen het folie weer terug en de letters opnieuw weer mm voor mm flink vaststrijken/duwen, weer proberen, en zo voorts.

Oh, en dan had ik alleen nog maar 'Carpe Diem', dus met lange spreuken... succes! :=

Splash_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-12 13:48

Ik heb precies hetzelfde als WildWings gehad, wat een werk zeg! Ik heb live well, laugh often, love much. Jammer genoeg door de kwaliteit kon ik meteen weer aan de schilder in mijn huis omdat ik een stukje muur mee trok. Maar nu hij er eenmaal mooi op zit ben ik heel erg blij ermee.

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-12 13:56

Heb dan een muursticker van een andere aanbieder, maar die heb ik op een canvasdoek geplakt :)
Scheelt weer een hele muur die over geschilderd moet worden

YvonneV

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-12 14:03

FuGeLiCu schreef:
Action medewerksters, weten jullie dit?
Ik heb begin deze week een zak havermoutkoekjes met stukjes chocolade (bruine zak) gekocht voor 0,89. Vandaag waren er nog een paar zakken, alleen havermout(goudkleurige zak) of havermout met rozijnen(paarse zak). Iemand enig idee hoe snel dit weer aangevuld wordt? (het was geen tijdelijk artikel)
Niet van milka, die stonden er nog genoeg. Dit zijn echt koekjes die ik bedoel. Heb de zak opgezocht; ze zijn van het merk Adugs oatmeal cookies.
Weet iemand welke koekjes ik bedoel en of ze regelmatig worden aangevuld?

Hie ook alleen de goudkleurige en paarse zakken

F_Orumster

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-12 14:57

Die havermoutkoekjes moet ik ook maar ns naar op zoek.

Dabo

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-12 20:14

Evelli schreef:
Strakke move! Hopelijk gaan ze niet weg bij de AH maar komt er gewoon een tweede.
Welk pand komt ie?
Ik weet niet of je het pand kent, van Dirk vd Broek? De drogist die nu bovenzit, gaat naar beneden, waar vroeger de Action zat. De Dirk zelf gaat helemaal OM (hoe weet ik ook niet, maar het is op dit moment een kolerezooi haha) en op die oppervlakte ergens komt dus nu de Action.
Van mij hoeft die bij de Appie ook niet weg hoor, is ook een fijne mooie grote winkel :)

Ludique96

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-12 20:44

Ik moet ook maar binnenkort naar de Action gaan

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-12 12:57

Hebben ze toevallig appelsap bij de action? :)

Stybba

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-12 13:59

Over die glazen flessen: ik weet niet of ze bij de action misschien glazen beugel flessen hebben (grolsch flessen alleen dan niet van grolsch :P )? Oftewel: weckpot in flesvorm :j Sluit volgens mij ook beter af dan een draaidop?

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-12 15:13

Ik heb laatst nog gekeken naar iets dergelijks om m'n Engelse (bijzonder gekleurde) M&M's leuk in te doen, maar ik kon niets geschikt vinden. Ben toen naar de Xenos gegaan.

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-12 16:28

Dabo schreef:
Evelli schreef:
Welk pand komt ie?
Ik weet niet of je het pand kent, van Dirk vd Broek? De drogist die nu bovenzit, gaat naar beneden, waar vroeger de Action zat. De Dirk zelf gaat helemaal OM (hoe weet ik ook niet, maar het is op dit moment een kolerezooi haha) en op die oppervlakte ergens komt dus nu de Action.
Van mij hoeft die bij de Appie ook niet weg hoor, is ook een fijne mooie grote winkel :)

Ja, bij jou daar toch? Ben er laatst doorheen gelopen, vond het maar een beetje een oud zooitje daar :\ :+ stonden ook allemaal engerds in die gang tussen de winkels door.
Hopelijk knapt het een beetje op als de Action er zit.

CarolandRuud

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-12 23:36

Weten jullie ook toevallig of ze nep-insecten hebben?
En met voorkeur spinnen :o