Okee ik ben erg benieuwd, ga dinsdag de stoelen ophalen en letten op de zitting dan Nu nog een witte eettafel scoren
ClaudiaHS
Geplaatst: 29-04-12 22:22
Op de vorige pagina stond de 'tussenstand' van mijn buffetkast. Inmiddels is ie klaar en moet ik m ff showen he. Vind hem helemaal gaaf. Komt alleen bovenaan nog tekst: Le Petit Gateau.
Ja fijn he, kids lekker vrij (ook wel weer lastig want dan gaan ze in de weg lopen) dus hoef ook niet op en neer naar school. En als we het weer van vandaag hebben ben ik tevreden.
manfredie
Geplaatst: 29-04-12 22:32
damn heb weer een hoop gemist zag ik wel... heb inmiddels een verzameling aan meubelen en heb mezelf maar voorgenomen om daar eens aan te beginnen. wat een hoop mooie dingen komen er weer voorbij
Ik ga zometeen eens even lekker in mn eentje naar de praxis: t is BTWvrijmarkt -scheelt toch weer 19% en dan ga ik eens even snuffelen naar kleurtjes voor mn keukenkastdeurtjes
IK ZOEK, nog een leuk idee voor een tafeltje. Simpel tafeltje van de Ikea, voor de kinderen. Origineel gezien was hij rood (nee, geen Lack tafeltje ) maar dat past niet echt in de huiskamer. Hij heeft al in het wit gestaan bij mijn zoon op de kamer, is nu nog wit, maar dan met een grote sticker erop geplakt van ee doodshoofd Tijd voor verandering dus. Hij komt dus in de huiskamer. Wie heeft een leuk idee? Schoolbordverf aan de bovenkant heb ik al overna zitten denken, maar als ik dan weer denk aan de witte muren....
MamaMiesje
Geplaatst: 30-04-12 17:20
Wit laten en over dat doodshoofd een vlug en leuk stuk vrolijk tafelzeil spannen en vastnieten?
De keuken (even in linkjes want FBfoto's zijn altijd te groot):
Om op Joyce dr vraag terug te komen: merendeel dus 'gewoon' wit (zijdeglans) en voor de bovenstukjes/lades heb ik een grijstint Oooh en ónder/achter de panelen van de koelkast en diepvries...dat was vieieieieiessss Heb ook 19 houten deurknopjes gehaald bij de Praxis, die ga ik ook nog grijs verven want ze zijn nu nog blank
MamaMiesje
Geplaatst: 03-05-12 14:55
Zo, ik heb weer een update-je van de keuken: Op dit moment heb ik alle blanke lades en deurtjes er ook afgehaald en die worden nu ook allemaal wit Deurknopjes zitten er nog niet op.
Wat ontzettend leuk! Kijken jullie ook veel op mp naar gratis meubelen? Ik ben op dit moment bezig met een queen ann kastje (commode) met bovenstuk. Gratis op te halen, moest wel binnen een aantal uur daar zijn anders ging het de container in! Ik hoop niet dat ik geflitst ben!