Dus die kitten speelpaal is niks? Hoor van meerdere dat muisje of balletje er snel afvliegt!
Tellie
Geplaatst: 02-10-11 21:32
Oeh, zo'n lampje is wel handig. Dan zie ik tenminste of ik op de plank van de mesthoop stap in het donker in plaats van dat ik 30 cm wegzak in de drab.
xXutopiaXx
Geplaatst: 02-10-11 22:39
SteffiiY schreef:
Dus die kitten speelpaal is niks? Hoor van meerdere dat muisje of balletje er snel afvliegt!
Ik heb hem vandaag ook gekocht, maar het is alvast een kerstkadootje Dus ik kan dan pas zeggen of hij bevalt of niet hahaha!!
Zidore
Geplaatst door de TopicStarter: 03-10-11 03:22
Trennie schreef:
@ Zidore: ik heb nog geen idee. Ga ze vandaag eens proberen. Ik haal al jaren mn lenzen bij de Kruitvat, maandlenzen. Bevalt me erg goed en die zijn al niet eens zo duur. Maar dit is helemaal goedkoop. laat het weten hoe ze bevallen.
Dat hoofdlampje maar 1,80!? Die staat op m'n lijstje!
HannahFrouk
Geplaatst: 03-10-11 08:54
De bananenchips werden met gemengd enthousiasme ontvangen bij ons op stal. Een aantal paarden gaven als oordeel: "Errrrug vreemd (maar wel lekker)". Mijn ene paard at het in eerste instantie niet, maar als beloning bij het werk ging het gewoon naar binnen. Maar echt lekker, neuh. Andere paard lust het wel (maar die lust alles). Ze vinden de kleine gekleurde caviaknabbels toch smakelijker.
Dat hoofdlampje heb ik hier bij de hubo gekocht , precies (!) dezelfde, maar veel duurder. Werkt echt goed trouwens, je ziet er alleen mee uit als een mislukte malavide boomchirurg. Je krijgt er wel de lachers mee op je hand, zodra je dat ding opzet ligt iedereen dubbel. Maar hándig!!!
Hier net ook 2 lampjes gehaald. Ben benieuwd hoe het staat. Verder een opbergbak op wielen, had er al 2 staan, nu hadden ze hem weer in het paars dus. En 3 thermoshirts, hoop dat ze passen.
De thermoshirts & broeken zijn nu trouwens in de aanbieding, 2,75 per stuk.
Meloen
Geplaatst: 03-10-11 10:25
SteffiiY schreef:
Hier staat ie nog prima! Moet zeggen, dat hij ook niet duur was. 1 euro (0,99). Dus ach, al is het van korte duur, de katten vinden het wel even leuk om mee te spelen.
Hoofdlampje is 1,89 om precies te zijn. Even de bon er weer bijgepakt.
Hmm, hier doet een hoofdlampje het ook niet. Van de week maar weer even terug.
Lovepaints
Geplaatst: 03-10-11 11:01
Tellie schreef:
Oeh, zo'n lampje is wel handig. Dan zie ik tenminste of ik op de plank van de mesthoop stap in het donker in plaats van dat ik 30 cm wegzak in de drab.
Ja, ook daar is het erg handig voor, lijkt me. Ga vanmiddag even halen en ook de lenzen en de agenda. Daar ging ik eigenlijk voor.
Oh, mijn moeder heeft trouwens zo'n rattan onderstel voor de kerstboom gekocht. Nu zijn ze er nog en ze zijn een stuk goedkoper als bij de Intratuin vorig jaar. Nu kopen dat hij past.
ik zat ook naar dat onderstel te kijken, maar het leek me veel te groot (of ja, nou eigenlijk kopen wij ieder jaar een kleinere boom dan waar dat onderstel onder lijkt te passen )
liever wel een helm dan geen denk ik dan maar (denk hetzelfde over skihelm als over een cap )
Wij hebben een heule grote neppert, dus dat probleem is er gelukkig niet. Alleen staat hij op wielen, dus ik hoop niet dat die mand te laag is.
Klopt, maar dan heb ik liever een goede wat duurdere waar ik de kwaliteit wat meer van vertrouw. Wie weet is die helm prima hoor, alleen ik ben nog al zuinig op mijn schedel.
ik heb eindelijk 2 rubberen borstels gescoord vet grote action in harderwijk , nog even en dan maar een mini kerstboompje halen
Tellie
Geplaatst: 03-10-11 16:20
Evelli schreef:
Kerstboom op wielen! Dat is geniaal!
Hij staat voor de 'snoep'-kast. Dus iedere keer als we erbij moeten dan moet hij een stukje opzij. Tillen is ook weer zoiets. Mijn vader heeft hem daarom maar op wielen gezet.