Haha Texas, dat kun je wel zeggen! Wel haast alles is nieuw nu. Boven een laminaat vloer erin (vloerbedekking konden we weggooien nadat de tegelzetter de kraan aan had laten staan), in de keuken een andere vloer en in de woonkamer/gang moet nog een andere vloer komen. Ook thnx 2 de bouwvakkers. Ik ga de rechten denk ik verkopen aan SBS, verbouwingen uit de hel!
Fijn dat jullie ook bijna klaar zijn! Dat laatste stukje, dat vind ik persoonlijk het ergste. Dan is het bijna af, maar nog niet helemaal. En dat bijna, duurd vaak errug lang.
Manzano, dat zei ik ook voordat ze begonnen. Dat kan toch nooit? Volgens aannemer was het geen probleem, en dachten zij het wel binnen 7 dagen klaar te hebben. Nou, die 7 of 8 dagen zijn maar een heel klein beetje uitgelopen 
Al mijn woede trouwens wel super creatief kunnen uitten. Super leuke kandelaars en kaarshouders gemaakt van onder andere zoutdeeg. Lachen, eigenlijk is dat iets voor de kids (waarmee ik dat ook aan het doen was) maar bleek het zelf ook leuk te vinden.