iemand ervaring met het opnieuw bekleden van stoelen??
Ik heb leuke stoelen gezien voor bij de eettafel op marktplaats, maar ik zou er wel andere bekleding op willen. Geen idee hoe of wat, hoe doen jullie dat? hoe gaat dat?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
marquez1 schreef:Heeft iemand ervaring met krijt of kalkverf op muren? Ik ben bij de verfwinkel geweest waar ik tot nu toe al mijn verf vandaan heb, maar die verkopen alleen Sikkens, en die heeft geen kalkverf. De verkoper rade het mij af om met kalkverf te schilderen. Hij zei dat het ontzettend af geeft en dat je het niet kan afnemen met een doekje. Sikkens heeft wel verf die heeeel mat opdroogt, volgens de verkoper gaf dit het zelfde effect. Maar ik twijfel, ik ben wel erg verliefd op kalkverf
Goof schreef:iemand ervaring met het opnieuw bekleden van stoelen??
Ik heb leuke stoelen gezien voor bij de eettafel op marktplaats, maar ik zou er wel andere bekleding op willen. Geen idee hoe of wat, hoe doen jullie dat? hoe gaat dat?
Laurabram schreef:Goof schreef:iemand ervaring met het opnieuw bekleden van stoelen??
In Ridderkerk zit een goeie om stoelen opnieuw te laten bekleden, wij hebben een eetkamerstoel laten doen, is echt mooi geworden.
Marquez schreef:Heeft iemand ervaring met krijt of kalkverf op muren? Ik ben bij de verfwinkel geweest waar ik tot nu toe al mijn verf vandaan heb, maar die verkopen alleen Sikkens, en die heeft geen kalkverf. De verkoper rade het mij af om met kalkverf te schilderen. Hij zei dat het ontzettend af geeft en dat je het niet kan afnemen met een doekje. Sikkens heeft wel verf die heeeel mat opdroogt, volgens de verkoper gaf dit het zelfde effect. Maar ik twijfel, ik ben wel erg verliefd op kalkverf
sanapril schreef:@ marquez1: ik heb er zelf een tafel van gemaakt. het was gewoon een kist.
sanapril schreef:Als trouwe meelezer nu toch dan een post:
want heb deze week eindelijk de kist afgekregen.....
En zo enthousiast geworden dat het schoenenbankje uit de gang ook geverfd is en nu dient als tv meubel...
1 april krijgen we de sleutel van ons nieuwe huis!!!! Jeej!!!!
Daar komt een donkergrijze vloer in, denk dat het dan nog mooier staat!
Goof schreef:iemand ervaring met het opnieuw bekleden van stoelen??