? Die kan ik altijd gebruiken
. Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
? Die kan ik altijd gebruiken
. 
. Rinske schreef:Sita_ schreef:Nou ja! Nu kom ik dat kastje wat ik gekocht had op MP tegen!![]()
Weet ik, had ik gisteren ook gezien.

) bleek dat hij volledig met zwaluwstaarten is gemaakt, er zit serieus GEEN ENKELE spijker in! Dat betekent dat hij heel oud is, vroeger werden er alleen zwaluwstaart verbindingen gebruikt, geen spijkers en schroeven.
Maar wordt er wel steeds enthousiaster over, vind het allemaal prachtig en machtig interessant! 
Dat is het dan weer net niét zeg maar
Jammer dat je met de lessen hebt moeten stoppen, maar je hebt inmiddels al een aardige basis volgens mij? 
Maar zou die was niet iets zachter worden als het wat warmer is?
Wendy15 schreef:Maar zou die was niet iets zachter worden als het wat warmer is?
Mijn man heeft de schildersziekte en kan absoluut niet tegen de geur van boenwas en dergelijke. Daarom heb ik de kast ook eigenlijk wat verwaarloosd, ik ben zelden lang zonder hem in huis en de geur is vrij sterk. De kast gaat in Spanje in ons gastenverblijf en daar is het sowieso warmer dan hier. Misschien daar pas gaan boenen of hier op een mooie dag buiten.
.
.
, we mogen nu dus lekker gaan kijken en shoppen voor vloeren/gordijnen/verf/behang enz
.
? 
Jammer, vind ik altijd wel heel erg leuk om te kijken! Misschien komt het vandaag. Ben wel Family lid. 

Niet te somber in zien hoor!
)
Misschien is het wel een heel duur kastje haha!
. Ik zal kijken wat ik ervan kan maken qua historie
.
. Rinske schreef:Gefeliciteerd!! Foto's?

, anders zal je klusschema inderdaad flink in de war gegooid worden.
.