Ik heb een zwarte iphone 3gs 16gb met een wit hoesje
Josefien
Geplaatst: 29-04-10 20:06
jeeeeej, heb mijn iPhone weer terug, om 18.30 u stopte de meneer van de TNT en kreeg ik em weer . Meteen gesynct maar agenda is wel al zo ver dat ie dingen van de iPhone op de pc zet maar anders om niet, dus ik ben even de instellingen aan t bekijken...maar verder ben ik blij dat ie weer terug is, joepie (kinderachtig ik weet t..)
Zack
Geplaatst: 30-04-10 08:37
Flying_Angel schreef:
Ik heb een zwarte iphone 3gs 16gb met een wit hoesje
Hihihi voel me nou wel erg stom dat ik perse een witte wil
@Josefien, Neeeeee, begrijp je helemaal! haha. Ik ga de paardjes naar buiten gooien
Ik ben aan het twijfelen om mijn abbo te verlengen bij t-mobile met een iphone (abbo). Maar als de 4G eraan zit te komen in juni, is het verstandig om dan nog te wachten die 2 maandjes?
nee het is al gelukt, ik heb nu alle instyellingen handmatig gekopieerd vanuit outlook. Ik heb nog niet getest maar hij heeft het geaccepteerd, eerst niet. Dus zal wel goed zijn! tis wel weer om lekker met de iPhone bezig te zijn, niks nie zonnige koninginnedag..
Hoe werkt het eigenlijk als na 2 jaar je abonnement is afgelopen? Moet je dan prepaid gaan kopen ofzo? (sorry heb geen ervaring met een abonnement verder, heb er nu wel één maar heb geen flauw idee wat ik hierna moet haha)
Houd je bij de iPhone dan hetzelfde tarief? Want ik betaal nu 45 euro per maand voor 300 smsjes + 300 belminuten, dat is natuurlijk belachelijk veel. Maar ik neem het voor lief omdat ik het toestel natuurlijk ook af moet betalen. Maar na 2 jaar is mijn toestel dan 'afbetaald', dan hoef ik toch niet meer 45 euro te betalen voor zo weinig smsjes en belminuten?
En stel dat ik mijn abonnement niét verleng, dan kan ik mijn iPhone dus gewoon niet meer gebruiken? Of prepaid kopen?