hij was nog aan het synchroniseren, nu is wel alles binnen Nou kijken of ik het op de kindle kan importeren.
Suprice
Geplaatst: 15-02-11 16:20
Ik heb mijn Kindle ook besteld! Mijn vriend loopt momenteel stage in Engeland, en daar kan je ze zo in de winkel kopen. Toevallig komt hij dit weekend naar huis, dus neemt hij hem mee Dan zal ik dit topic eens goed gaan doorspitten, want ik las ergens dat jullie online boeken uitwisselen? Dit zou natuurlijk wel tof zijn. Ik zal eerst het topic doorspitten voordat ik jullie met allemaal vragen ga lastig vallen en dat het gewoon in het topic staat.
Een vraagje: Ik heb een e-boek (van parelli) waarbij waarbij alle baldzijdes apart als file zijn. Kan ik calibre duidelijk maken dat dit 1 boek is zodat het leesbaar wordt? Heb er verder ook cover en alles erbij, maar ook dat kan ik niet linken. Ben geloof ik nog niet zo handig..
even geklooid, bleken tif jes te zijn. Die heb ik nu in een word bestand gestopt (alle 70 hi hi) en daar ga ik zo een pdf van maken en dan eens kijken of et nog ergens op slaat.
Helaas.. Heb nu wel een pdf bestand maar de letters zijn veel te licht en als je het lettertype op groter zet dan hakt hij de pagina doormidden met wel keurig grote letters maar heb je de toppen van de kolommen en dus onsamenhangende tekst..
Maar ga nog even nadenken, wie weet is er nog een andere oplossing!
Zie PB, gratis OCR software maakt er gewone (zwarte) tekst van waar je de grootte op je ereader van veranderen kan. http://freeocr.net/
Suprice
Geplaatst: 20-02-11 19:26
Jeej, ik heb gisteren mijn Kindle gekregen! Ik heb nog geen tijd gehad om er veel mee te doen, maar hij ziet er goed uit! Ik ben er heel blij mee... Nu nog even het topic doorspitten om wijs te worden uit het idee van het delen van boeken van jullie. Tenzij iemand zich verveelt en een pb met uitleg naar mij wil sturen natuurlijk
Mijn ereader is nog niet bekend in Calibre. Ik heb een ticket aangemaakt bj hun, en in de volgende release wordt ie meegenomen. Als je een nieuwe of onbekende e-reader hebt, dan kan dus de reden zijn dat calibre je ereader niet vindt.
Ik ben op zoek naar het boek: the accidental billionaires (de film the social network is erop gebaseerd). Helaas is deze niet te krijgen bij bol.com, nu vroeg ik me af of iemand van jullie hem misschien had?
Ja op amazon had ik hem gezien, maar ik heb geen creditcard, dus die moet ik eerst nog gaan aanvragen.. De andere zal ik zo eens bekijken, maar ik had ook al een pb ontvangen Ik heb hem! Thanks Highwaykind!
Ik heb het Nederlandse boek facebook in de dropbox geplaatst een paar weken. Als je hem nodig hebt in b.v. mobi formaat dan pb je je emailadres maar even.
Margee
Geplaatst: 25-02-11 22:43
Is er nog een verzoekjes gedeelte, of is dat nu verdwenen? Ik zoek Sneeuwval nog....... En de handleidingen.... of kijk ik er nou gewoon overheen???
Mijn sony 650 begint zo nu en dan uit te vallen als ik in mijn boekenlijst wil kijken.. Hij start dan wel zelf opnieuw op maar ik kan dus niet meer op dat punt komen (bijv pagina 3 van de boekenlijst) dan blijft hij steeds hangen. Hoort dit er simpelweg bij of zou ik terug moeten gaan naar de dixons, wat vinden jullie? Er staan trouwens niet zoveel boeken op, stuk of 35. Dat zou toch makkelijk moeten kunnen?
Als dat vaker gebeurt, dan zou ik zeker terug gaan als ik jou was. Op mijn prs 600 staan 233 boeken, dus jouw 35 zou zeker geen problemen moeten geven...