Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Szan schreef:Enne, plastic beschermlaag + leren case is zeker een aanrader. De beschermlaag sowieso, die heeft ook vrijwel iedereen die de star heeft. Zo komen er minder snel krassen op e.d.En de lederen case heb ik zelf ook erbij gekocht, en daar ben ik helemaal blij mee.. Hij past meteen niet meer in m'n broekzak, maar hij ziet er nog uit als nieuw!
Luanaa schreef:Ik heb een universele screenprotector 'van 10 euro! Ik ben gek![]()
maar heb er ook garantie op als er in dat stickertje krassen komen. Maar ik heb hem echt heel beroerd opgeplakt. en zit ook echt niet mooi.
Jildau schreef:Szan schreef:Enne, plastic beschermlaag + leren case is zeker een aanrader. De beschermlaag sowieso, die heeft ook vrijwel iedereen die de star heeft. Zo komen er minder snel krassen op e.d.En de lederen case heb ik zelf ook erbij gekocht, en daar ben ik helemaal blij mee.. Hij past meteen niet meer in m'n broekzak, maar hij ziet er nog uit als nieuw!
Die lederen case raad ik dus echt af! Die geeft af dus als je star roze of wit is dan krijgt de achterkant van je mobiel zwarte vlekken. Daarnaast is het lastig om te smsen of een foto te maken met die flap aan de onderkant. Ik heb nu een siliconenhoesje gekocht en die werkt veel beter en dan ligt de telefoon ook lekkerder in je hand.