Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
En het helpt wel heel veel vind ik
Alleen bij de kijkshop waren ze uitverkocht, dus heb hem bij de phone house gekocht voor 120 euro. Was ik nog 40 euro extra kwijt voor simlockvrij maken, nieuwe simkaart, 10 euro beltegoed en een screenprotector.

Szan schreef:Enne, plastic beschermlaag + leren case is zeker een aanrader. De beschermlaag sowieso, die heeft ook vrijwel iedereen die de star heeft. Zo komen er minder snel krassen op e.d.En de lederen case heb ik zelf ook erbij gekocht, en daar ben ik helemaal blij mee.. Hij past meteen niet meer in m'n broekzak, maar hij ziet er nog uit als nieuw!
Luanaa schreef:Ik heb een universele screenprotector 'van 10 euro! Ik ben gek![]()
maar heb er ook garantie op als er in dat stickertje krassen komen. Maar ik heb hem echt heel beroerd opgeplakt. en zit ook echt niet mooi.
hoop dat die het beter doet als die van €2,- want daar kwamen dus krassen in! 
Jildau schreef:Szan schreef:Enne, plastic beschermlaag + leren case is zeker een aanrader. De beschermlaag sowieso, die heeft ook vrijwel iedereen die de star heeft. Zo komen er minder snel krassen op e.d.En de lederen case heb ik zelf ook erbij gekocht, en daar ben ik helemaal blij mee.. Hij past meteen niet meer in m'n broekzak, maar hij ziet er nog uit als nieuw!
Die lederen case raad ik dus echt af! Die geeft af dus als je star roze of wit is dan krijgt de achterkant van je mobiel zwarte vlekken. Daarnaast is het lastig om te smsen of een foto te maken met die flap aan de onderkant. Ik heb nu een siliconenhoesje gekocht en die werkt veel beter en dan ligt de telefoon ook lekkerder in je hand.

Want als ik er ooit een ander hoesje omheen doe (siliconen) dan zie ik dat toch niet 
hihi maargoed,zit er nu wel goed op an sich, goed over het touchscreen. Zit één stofje onder, linksboven in de hoek, maar niet heel erg opvallend en ach, ik had het zelf niet beter gedaan 
Kan ze toch niet zien.. en met het qwerty toetsenbord sms'en heb ik ook geen last van de klep? Maar dat ligt er misschien net aan dat je een handigheidje moet hebben qua manier van vasthouden..
Als ik 'm niet had gehad was mijn telefoon nu al helemaal beschadigd of misschien wel gewoon kapot, want het is toch weer extra bescherming voor die paar keer dat ie hier al gevallen is.