Misschien wilden ze even kijken met wie ze gaan onderhandelen?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Flore schreef:BloemBloem, kan me voorstellen dat je niet nog verder wilt gaan zakken maar wel zwaar kl*te!
Angelaa2, wat veel 6 kijkers! Hopelijk komt er nog iets uit voort!
BridgetF, kan me voorstellen dat het spannend is! Hoe oud zijn je kinderen en wat vinden zij er van? Onze kinderen zijn nog vrij jong (2, 4 en 6) en kunnen dus nog vrij makkelijk wennen aan een nieuw dorp (hoewel we nog steeds niet zeker weten of we nu in dit dorp blijven of toch naar het dorp waar ik opgegroeid ben).
Liesje89, hopelijk wordt het nieuwbouwhuis dan wat!
Sammie, wonen ze er al lang? Of hebben ze gewoon geld teveel dat ze voor zo veel minder weg doen![]()
Het huis waar wij vorige week zaterdag zijn geweest kijken is al verkocht. Echt balen want het was tot nu toe het enige huis waar we echt voor wilden gaan. Maar goed, dat van ons is ook nog niet verkocht dus wie weet wat er nog te koop komt. Er wacht vast nog iets mooiers op ons
.
Toevallig kreeg ik gisteren ook een mail van Funda dat er hier in het dorp een huis te koop is gekomen en mij lijkt het wel iets voor ons, vrijstaand huis met 4 slaapkamers en 600 m2 tuin. Het is hier ook maar 3 straten vandaan dus de kinderen zouden gewoon hier op school kunnen blijven etc. Het is een oud huis en de keuken, vloeren e.d. zijn ook heel gedateerd maar het huis op zich is wel netjes onderhouden en in goede staat. Ik ben er gisteravond even met de hond langs gelopen en ik vind het wel wat. Mijn man is helaas niet zo van het klussen dus hij zou liever een huis hebben als dat ene dat nu net verkocht is maar dat staat er momenteel dus niet te koop. We gaan dit huis ook pas bekijken als dat van ons verkocht ov is want anders gaan we dadelijk kijken en is het weer weg voordat we kunnen gaan bieden. Hopelijk komen onze geïnteresseerden dus morgen of overmorgen met een bod!