[Centraal] Bokkers op de woningmarkt *deel II*

Moderators: Ladybird, Mjetterd, xingridx, ynskek, Polly

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Achterom
Berichten: 23114
Geregistreerd: 28-09-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-16 21:35

Hmm, andere baan zoeken dan maar?

Hier zit ook weer schot in de zaak, voor de mensen die het verhaal niet kennen...
Citaat:
De overdracht was gepland op 4 oktober 2014 :+ :')
Een paar dagen hiervoor kwam onze notaris er achter dat er iets niet klopte, het tweede van de in totaal vier percelen bleek nog gedeeltelijk op naam te staan van de overleden echtgenoot van de verkoopster. In het verleden had al eens een boedelscheiding plaatsgevonden ivm de eigen zaak van die echtgenoot, alleen had die notaris destijds een fout gemaakt met dat perceel.

De bank heeft dat niet gezien bij het verstrekken van de hypotheek op het perceel, de verkopend makelaar had het ook moeten zien, maar niet dus. En wij zagen het wel, maar omdat wij het verhaal achter die erfenis niet kenden, is er bij ons ook geen belletje gaan rinkelen (het huis van mijn moeder stond destijds ook nog op naam van mijn vader toen zij het verkocht, maar dat was geen probleem, omdat wij de erfenis aanvaard hadden).

e erfenis was door de verkoopster en haar kinderen verworpen, daarom werd dat ineens een probleem. De notaris die de fout gemaakt heeft, leeft niet meer. Zijn opvolger wilde er geen uitspraken over doen.
Daarna is het geprobeerd via een rechtszaak, die is niet-ontvankelijk verklaard.

Vervolgens was de bank (schuldeiser van de erfenis) zo ver dat zij ook wilden investeren (o.a. doordat wij wel een hypotheek bij hen wilden afsluiten), waarna een advocaat recherche is gaan doen naar de nabestaanden. Er bleken nog veel meer nabestaanden dan gedacht, deze zijn allemaal meerdere keren aangeschreven. Van de meeste geen reactie.
Vervolgens heeft de rechtbank in november een andere notaris als vereffenaar aangesteld. Die moet de zaken rondom de erfenis nu gaan regelen.
Ondertussen wonen wij nu alweer ruim een jaar in het huis (hadden ons vorige huis namelijk keurig verkocht). Maar we kunnen/willen niet investeren in een huis wat nog niet van ons is. Kleine dingetjes hebben we natuurlijk wel gedaan, maar grote zaken die we willen doen, nog niet. Dan heb je het over zaken als asbest dakbeschot verwijderen/dakisolatie aanbrengen, bovenverdieping verbouwen, schuur strippen en houten delen opnieuw opbouwen, nieuwe schuur bouwen, etc.

Ook zijn we inmiddels met onze 4e hypotheekaanvraag bezig, omdat er nu (weer) zicht lijkt op een definitieve oplossing.

Dus ja, ook al is de datum gepland, er kan zeker nog wat mis gaan....


Nou, even weer terugkomend hierop.
Er was ons beloofd dat in januari de overdracht zou kunnen plaatsvinden.
Natuurlijk is er weer een fout boven tafel gekomen, waardoor het hele circus van het aanschrijven van erfgenamen opnieuw heeft plaatsgevonden.
Ook is er een publicatie geweest in de Staatscourant voor het oproepen van schuldeisers van de erfenis.
De overdracht vindt sowieso niet voor eind maart plaats, zucht.


Vorige week vrijdag weer een pittig gesprek gehad met verkoper, bank, advocaat en notaris (vereffenaar).
Er ligt op dit moment een verzoek bij de rechtbank van de vereffenaar (notaris) om het perceel wat vast zit in de erfenis onderhands aan ons te verkopen, ondanks dat nog niet alle schuldeisers bekend zijn en niet alle erfenamen gevonden. Omdat het toch aan ons geleverd moet worden (er ligt immers een voorlopig koopcontract wat bindend is) en dit ook voor de vereffenaar de beste mogelijkheid lijkt om de opbrengst zo hoog mogelijk te krijgen. Dat verzoek is maandag ingediend, het wachten is op de reactie van de rechtbank. Die verwachten we met een week of 3.

Inmiddels is het eind maart. Natuurlijk is het rondom dat verzoek aan de rechtbank niet verlopen zoals gepland. Andere rechtbank, met wachtlijsten. De rechtbank vond vervolgens dat de vereffenaar haar gang maar moest gaan, maar dat vond de vereffenaar weer niet.
Daarna was het wachten op de vordering van de laatste schuldeiser.
Maar vandaag kwam het verlossende woord: de vereffenaar wil dat de levering in gang gezet wordt.
Het is enerzijds heel gaaf, anderzijds kunnen we niet geloven dat het eind in zicht is totdat we daadwerkelijk de handtekeningen kunnen zetten.
Binnen anderhalf jaar gaan we niet redden, maar we gaan opnieuw alles in het werk stellen om een snelle levering mogelijk te maken.
Voor wat het waard is: we hebben al telefoon gehad van onze eigen notaris die door de vereffenaar in kennis is gesteld.
Zou het dan toch????

Neonlight
Moderator Kantine

Berichten: 78671
Geregistreerd: 20-12-03
Woonplaats: Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-16 21:51

Wauw Wendy!!!!

Karuna, leuk optrekje, voor nederlandse maatstaven een koopje. Het is dat mijn woon-werkverkeer een probleem wordt. :))

Die 5000 euro kadobon moet wel haalbaar zijn natuurlijk, als je huis al onder water staat kun je dat niet doen met een speciale regeling met de bank maar moet je dat zelf betalen.

bridgetF
Berichten: 2178
Geregistreerd: 12-11-12
Woonplaats: Betuwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-16 07:19

Neonlight schreef:
Die 5000 euro kadobon moet wel haalbaar zijn natuurlijk, als je huis al onder water staat kun je dat niet doen met een speciale regeling met de bank maar moet je dat zelf betalen.


Klopt, dat kan natuurlijk niet als je onder water staat maar bokker Sammie gaf aan dat ze overweegt om een heel stuk te zakken. Dan kan het natuurlijk wel :)

Sammie

Berichten: 71592
Geregistreerd: 04-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-16 07:53

zoals t er nu uitziet wordt t een laminaatvloertje beneden en renovliesbehang boven en benden en dan de plafonds weer meenemen. Kan wel eens bij de lokale keukenboer polsen voor een keukencheque of iets dergelijks. Staat goed bekend deze keukenboer, al zit ik ernstig te twijfelen of daar t verschil in zal zitten. Maar kan allicht eens polsen of zoeiets bij hun mogelijk is.

Wat betreft fotoshop en zo... Zo erg is het allemaal niet en ik verbaas mij echt dat starters er niet doorheen willen kijken. T zijn gewoon wat kleine dingetjes allemaal, maar ja het is hier tegenwoordig na jaren een kopersmarkt te zijn geweest wel de realiteit. Tegenwoordig moet je ook gewoon een klap eigen geld meenemen.

Gisteren 20% kortingsbon op alles gekregen bij de gamma! Dus ik zie dat vloertje aanschaffen opeens weer helemaal zitten :))

BloemBloem

Berichten: 16630
Geregistreerd: 21-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-16 09:12

Sammie schreef:
zoals t er nu uitziet wordt t een laminaatvloertje beneden en renovliesbehang boven en benden en dan de plafonds weer meenemen. Kan wel eens bij de lokale keukenboer polsen voor een keukencheque of iets dergelijks. Staat goed bekend deze keukenboer, al zit ik ernstig te twijfelen of daar t verschil in zal zitten. Maar kan allicht eens polsen of zoeiets bij hun mogelijk is.

Wat betreft fotoshop en zo... Zo erg is het allemaal niet en ik verbaas mij echt dat starters er niet doorheen willen kijken. T zijn gewoon wat kleine dingetjes allemaal, maar ja het is hier tegenwoordig na jaren een kopersmarkt te zijn geweest wel de realiteit. Tegenwoordig moet je ook gewoon een klap eigen geld meenemen.

Gisteren 20% kortingsbon op alles gekregen bij de gamma! Dus ik zie dat vloertje aanschaffen opeens weer helemaal zitten :))


Dit dus .....

Wel spannend allemaal ook Sammie!

Wij weten nog niets, en inmiddels zijn de ontwikkelingen zo dat ik er maar beter even niets meer over op het internet kan zetten :) :=

karuna
Drukke kabouter

Berichten: 37455
Geregistreerd: 14-05-03
Woonplaats: Ergens waar het rustig is FrNl

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-16 09:52

Wendy zou wel,fijn zijn als langzaam aan er schot in komt.

Bloembloem. Geduld hebben ooit raak je het wel kwijt. :j

Sammie koeting is altijd handig. Maar ik vebaas en erger me er best aan hoor. Voor geen geld wel alles perfect hebben. En dan raar vinden dat je geen huis vindt. -O- .

Neon kleinigheidje toch. Woon werk verkeer is zo 2015. :)) Of ander werk daar zoeken misschien. :)* Helaas ander werk geen optie, zit in de wao dus dat schiet niet op. Een heel rijke vent aan de haak slaan is nog een idee misschien. :+ maar ja moet daar even niet aan denken nu.

Met meer mensen zou het haalbaar moeten zijn, geen idee alleen wat je stook kosten worden per maand, alhoewel. Een goede houtkachel kost niet zoveel, O:) regio is meer dan ok hoor. :j

Verder geduld geduld geduld hebben hier. Pfff weer wat uitstel datum nu geschat op 1 juli. En dat terwijl de eerste optie eind 2015 was. Ach ja hoe langer nu hoe krter de overbrug tijd zullen we maar zeggen. En hopen op geen idiote prijs of rente stijging.

Neonlight
Moderator Kantine

Berichten: 78671
Geregistreerd: 20-12-03
Woonplaats: Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-16 10:01

Zonder werk kan ik dat kasteeltje alleen niet betalen. :+

bridgetF
Berichten: 2178
Geregistreerd: 12-11-12
Woonplaats: Betuwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-16 10:03

Sammie schreef:
zoals t er nu uitziet wordt t een laminaatvloertje beneden en renovliesbehang boven en benden en dan de plafonds weer meenemen. Kan wel eens bij de lokale keukenboer polsen voor een keukencheque of iets dergelijks. Staat goed bekend deze keukenboer, al zit ik ernstig te twijfelen of daar t verschil in zal zitten. Maar kan allicht eens polsen of zoeiets bij hun mogelijk is.

Wat betreft fotoshop en zo... Zo erg is het allemaal niet en ik verbaas mij echt dat starters er niet doorheen willen kijken. T zijn gewoon wat kleine dingetjes allemaal, maar ja het is hier tegenwoordig na jaren een kopersmarkt te zijn geweest wel de realiteit. Tegenwoordig moet je ook gewoon een klap eigen geld meenemen.

Gisteren 20% kortingsbon op alles gekregen bij de gamma! Dus ik zie dat vloertje aanschaffen opeens weer helemaal zitten :))



Onze makelaar zei, dat zeker met starters woningen, jongeren tegenwoordig zo af mogelijk willen. De woning waar wat aan gedaan moet worden, lopen minder hard dan de woning die af zijn.

Ik zou de cheque alleen pas op het moment van verkoop aanschaffen. Misschien is brugman ook een optie, die hebben badkamers en keukens, kunnen ze kiezen.

Liesje89

Berichten: 9940
Geregistreerd: 01-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-16 10:12

Oehhh, er zijn 2 gegadigden voor de bouwkavel! Als dit nou eindelijk na al die jaren eens een keer wat wil gaan worden dan zou dat echt heel fijn zijn, schept wat meer mogelijkheden in ons budget :D

Goed van de gamma korting zeg! Hopelijk werkt het!

Edit; ik merk trouwens aan mezelf dat ik de indeling en afwerking van de kamers boven belangrijker vind dan beneden. Als dat echt een drama is dan zakt de moed me eerder in de schoenen dan redelijke kamertjes boven en een minder mooie woonkamer.

Zo maakt het me bijvoorbeeld echt niet uit of de woonkamer paars met geLe muren heeft en groen tapijt, maar als er boven een roze kamer met bloemen, een blauwe kamer met voetbal, een onafgewerkte zolder en een knalblauwe badkamer en ook nog eens overal vloerbedekking in verschillende tinten is...... dan is dat echt een struikelblok.

Sammie

Berichten: 71592
Geregistreerd: 04-06-03

Re: [Centraal] Bokkers op de woningmarkt *deel II*

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-16 10:28

Whahahaha nou ik dat juist andersom :') Boven ligt zandkleurige vloerbedekking en de trap en gang heeft een warme kleur (donker)rood. Geen in your face fuchsia ofzo. Vind ik zelf niet storend. Laten we ook liggen, even met de stoomreiniger eroverheen en hoppa.

Behang boven is ook nooit mijn smaak geweest. VL heeft het destijds gekocht en destijds ook 'zelf' ingericht. Mannenhuis dus.

Ik vind zelf wat werk eraan helemaal niet erg, maar ja.. starters van tegenwoordig willen dat niet. :') En die zijn op de markt ook niet anders gewend wat dat betreft. Als je al 8 jaar als koper zijnde de overhand hebt, weet je ook niet beter :))

karuna
Drukke kabouter

Berichten: 37455
Geregistreerd: 14-05-03
Woonplaats: Ergens waar het rustig is FrNl

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-16 10:31

Die komen zichzelf vanzelf wel tegen. Een groot voordeel is wel, omdat ik geen problemen heb met een oubollige kleur of fel rood of groen of woest behang oid blijven juist die huizen lang te koop :D

madeliefw

Berichten: 2670
Geregistreerd: 14-10-05

Re: [Centraal] Bokkers op de woningmarkt *deel II*

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-16 16:59

Wij zijn van die mensen die een kant en klaar huis hebben gekocht. Heerlijk hoor, enige wat we hebben gedaan is boven een laminaatje gelegd. Mijn vriend en ik hebben een enorme hekel aan klussen en we kunnen het ook niet. Dus voor ons was dit ideaal.

De foto's voor mijn inmiddels verkochte appartement waren ook behoorlijk gephotoshopt, ik denk dat het wel werkte want je haalt kopers over om te komen kijken en vervolgens worden ze hopelijk overgehaald door de charme van het appartement terwijl ze anders niet waren wezen kijken. Ik werd zelf door de foto's ook weer verliefd op het huisje

karuna
Drukke kabouter

Berichten: 37455
Geregistreerd: 14-05-03
Woonplaats: Ergens waar het rustig is FrNl

Re: [Centraal] Bokkers op de woningmarkt *deel II*

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-16 00:36

Ik zou me zwaar genaaid voelen als ik naar een gefotoshopt huis ga kijken. En niet gecharmeerd ervan zijn maar me bedrogen voelen, ben eerlijk gezegd geschokt dat dat dus gebeurt. Dan snap ik ook waarom ik voor een huis voor jan doedel 240 km enkele reis heb gereden om erachter te komen dat het helemaal uitgewoond was ipv netjes. Huis zat op rand van budget maar omdat alles aan zijn eind was was het domweg te duur,

madeliefw

Berichten: 2670
Geregistreerd: 14-10-05

Re: [Centraal] Bokkers op de woningmarkt *deel II*

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-16 00:42

Bij mijn appartement was het meer dat de muren wat witter waren gephotoshopt. Maar dat maakte een veel frissere indruk. Ik zou er zelf niet eens bij nadenken maar was toch blij met het resultaat en de snelle verkoop. Het was geen appartement waar ik zelf nog aan wilde klussen namelijk.

mirim

Berichten: 4438
Geregistreerd: 07-10-10
Woonplaats: de Achterhoek

Re: [Centraal] Bokkers op de woningmarkt *deel II*

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-16 07:13

Ik zou er ook echt moeite mee hebben en me bedonderd voelen als er flink gefotoshopt zou zijn.
Iets mooi fotograferen met wat sfeerplaatjes is geen enkel probleem, maar het echt een betere voorstelling van zaken geven vind ik niet netjes.
Scheelt misschien ook dat wij een huis zoeken aan de andere kant van Nederland en er flink voor moeten rijden, beiden een eigen bedrijf hebben en dieren aan huis hebben waardoor het nogal een geregel is om een huis te gaan bezichtigen.
Misschien is het anders als je een bezichtiging even tussendoor kan plannen of als je niet door een werkelijke situatie heen kan kijken en op deze manier wel kan zien hoe het beter kan worden.

bridgetF
Berichten: 2178
Geregistreerd: 12-11-12
Woonplaats: Betuwe

Re: [Centraal] Bokkers op de woningmarkt *deel II*

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-16 07:41

Je kunt photo shoppen natuurlijk ook anders doen, dat zie ik ook veel.
Hebben ze een foto van het origineel, direkt volgend door een foto waarbij een impressie is gemaakt hoe het zou kunnen worden.

Liesje89

Berichten: 9940
Geregistreerd: 01-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-16 07:54

bridgetF schreef:
Je kunt photo shoppen natuurlijk ook anders doen, dat zie ik ook veel.
Hebben ze een foto van het origineel, direkt volgend door een foto waarbij een impressie is gemaakt hoe het zou kunnen worden.

Dat bedoel ik ja..

Bjarni
Berichten: 2221
Geregistreerd: 28-07-02
Woonplaats: Leusden

Re: [Centraal] Bokkers op de woningmarkt *deel II*

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-16 03:39

Na alle drukte rondom de verkoop, verhuizing en overdracht ( terwijl ik de afgelopen weken ziek op bed lag met griep, oorontsteking en longontsteking :+ ) vandaag de overdracht gehad van mijn appartement. Nu lig ik wakker dus eindelijk tijd om hier weer bij te lezen/reageren.
Teveel om op iedereen te reageren maar voor de verkopers, het kan allemaal ineens heel snel gaan. Hoop voor jullie dat het snel gaat!

Zo hebben wij vanmiddag vrij onverwachts toch het huis gekocht waar we in februari al een bod op hadden gedaan en wat nergens op uitliep :j

Nog mensen die alles spik en span hebben voor de open huizenroute morgen?
Wij hadden 2 huizen om te bekijken maar dat hoeft dus niet meer en "ons" nieuwe huis doet niet meer mee :D

Angelaa2
Berichten: 4238
Geregistreerd: 20-02-06
Woonplaats: Noord-Holland

Re: [Centraal] Bokkers op de woningmarkt *deel II*

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-16 07:02

Ons appartement is nog steeds niet verkocht. Wel nog een aantal kijkers gehad gelukkig. En vandaag doen we mee met de open huizen route. Ben benieuwd vorig jaar was er niemand.. Daar baalde ik toen toch wel van. Maar we hadden sowieso pas na ruim 4 maanden pas de 1e kijker.

Als het vandaag weer niets wordt gaan we kijken of we nog iets met de prijs kunnen doen of nog iets kunnen laten opknappen oid. Maar ja blijft zonde als t dan niet in de smaak van n ander valt. Dillemma ..

Sorry flinke ego post. Lees wel nog steeds mee sinds september maar het is soms lastig reageren op de telefoon.

bridgetF
Berichten: 2178
Geregistreerd: 12-11-12
Woonplaats: Betuwe

Re: [Centraal] Bokkers op de woningmarkt *deel II*

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-16 08:04

Ons huis is onder voorbehoud verkocht, jonge wat kan dat zenuwslopend zijn tot dat het definitief is. Nog 2 weken te gaan...pfff

Van de week een bouwtechnische keuring laten uitvoeren over het huis dat wij willen kopen, daar kwam uit dat leidingen direkt aan vervanging toe waren ivm ernstige roest en nog iets groots. Zo'n € 3500,- aan grote dingen en voor de rest wat kleine dingen, niet noemenswaardig.

Bjarni
Berichten: 2221
Geregistreerd: 28-07-02
Woonplaats: Leusden

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-16 08:08

Pffff, balen Angelaa2! Ik heb vorig jaar ook 1 keer meegedaan met de open huizenroute, maar wat vond ik dat erg! Je zit de hele dag in je keurig opgepoetste en opgeruimde huis te wachten en dan komt er geen hond.
Geven de kijkers die je tot nu toe hebt gehad nog iets aan waarom ze niet met jouw huis verder gaan?
In ieder geval veel succes vandaag!

Goed dat het onder voorbehoud verkocht is BridgetF, gefeliciteerd! Ik vond dat ook zo op de achtergrond telkens blijven terugkomen, heb tot gisteren bij de overdracht nog het gevoel gehad van, wat als er nu nog iets tussenkomt....
Hopelijk geen gekke dingen en gaat het gewoon allemaal goed.

Angelaa2
Berichten: 4238
Geregistreerd: 20-02-06
Woonplaats: Noord-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-16 11:19

bridgetF schreef:
Ons huis is onder voorbehoud verkocht, jonge wat kan dat zenuwslopend zijn tot dat het definitief is. Nog 2 weken te gaan...pfff

Van de week een bouwtechnische keuring laten uitvoeren over het huis dat wij willen kopen, daar kwam uit dat leidingen direkt aan vervanging toe waren ivm ernstige roest en nog iets groots. Zo'n € 3500,- aan grote dingen en voor de rest wat kleine dingen, niet noemenswaardig.


Dat lijkt mij ook spannend tot het echt definitief is! Ik kan daar niet zo goed tegen :=

En @Bjarni ja wij vinden het ook verschrikelijk maarja wat moet je dan we willen er zo graag gewoon vanaf zijn..
Hopen dat er vandaag wel mensen komen.

En de reden ja wisselend. De 1 wilde op n hoger nummer wonen (vreemdste reden die ik ooit gehoord heb :') ) de ander wilde graag een slaapkamer erbij. Dat zou kunnen maar dan moet je denk ik heel creatief denken of de tussenmuur eruit slopen en een wandje opzetten. Het zijn niet de meest handige indelingen helaas. En 2 anderen hadden iets anders gezien en nog iemand had iets gezien waar hij minder voor moest doen. Er staat gewoon veel te koop hier en ja er mag wel wat gebeuren maar in principe kan je er zo in, alles werkt gewoon. De vraagprijs is t.o.v. soortgelijke appartementen gunstig. En we willen nirt al te laag inzetten omdat er nu nog wat onderhandel ruimte is.

Verder zou ik niet weten wat we nog meer kunnen doen. Ja opknappen maar ja heb je het risico alsnog dat iemand het niet mooi vind.. Lastig allemaal

Angelaa2
Berichten: 4238
Geregistreerd: 20-02-06
Woonplaats: Noord-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-16 11:58

Een jonge meid en n ouder stel is langs geweest :) al 2 meer dan vorig jaar !

Bjarni
Berichten: 2221
Geregistreerd: 28-07-02
Woonplaats: Leusden

Re: [Centraal] Bokkers op de woningmarkt *deel II*

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-16 14:00

Wat fijn dat er in ieder geval 2 bezichtigingen zijn geweest, heb je niet voor niets gepoetst en thuis gezeten!

haike
Berichten: 13527
Geregistreerd: 06-10-01
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-16 19:45

Angelaa2 schreef:
Een jonge meid en n ouder stel is langs geweest :) al 2 meer dan vorig jaar !


Fijn! Resr vd dag ook nog mensen gehad, en hoop iets uit kan gaan komen?


Bridget succes! Ovb hypotheek nog kopers? Wij ook nog 2 weken te gaan daarvoor.
En extra kosten dus nieuwe huis eventueel, wil/kan die kosten al maken of nu verder kijken?

Bjarni gefeliciteerd! Dan idd tijd tussen gezeten zo, fijn dan nu toch gelukt is!

Wij vandaag nergens gaan kijken, in eigen huis en tuin aan het opruimen en inpakken geweest.
Gisteren wel bezichtiging gehad, met dat vreemde verhaal, VP was donderdag eind van de dag pas bekend en hoorde vrijdag pas dus s middags welkom waren. Hebben bod gedaan en aangegeven geen zin hebben om erg lang weer te wachten ed zoals we nu al gedaan hebben. Makelaar begreep het en nu dus maar afwachten wanneer reactie krijgen.