Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Liezel dan nog. Is een erg domme beslissing. Dit was bij ons ook gebeurt de dag dat we dit huis kochten. De bezichtiging de dag erop werd opeens geschrapt omdat ze een bod hadden. De dag erop gebeld dat de mogelijke kopers zich hadden teruggetrokken. En toen waren we de avond ervoor gebeld door de makelaars van dit huis na ruim een half jaar. Terwijl dat andere huis wel onze voorkeur had. Huis heeft daarna nog lang te koop gestaan.
Liezel1 schreef:Teveel animo gehad en bedacht dat ze er waarschijnlijk meer voor konden krijgen?!
Neonlight schreef:Ik zou me daar dus niet druk om gaan maken. Hun lenen het stuk nu dus, straks niet meer.
en strostof inademen betekent hoesten uit zijn tenen. Longblaasjes die knappen en een luchtpijp vol met slijm. Dat is hem al een paar keer bijna fataal geworden. Dus niet even wat hijgerig maar het kan hem zijn leven kosten. Kan slecht van de buren eisen dat ze ook de helft van tussen stuk niet meer mogen volgooien. Zaterdag dacht ik ook. Stro van wei af en klaar. Alleen gister lag dus ook tussenstuk helemaal vol. En als je zo met geleend spul omgaan in combinatie met wat ik hier en daar opgevangen heb en het korte gesprekje dat ik heb gehad met een van de bewoners. Maakt dat ik heel hard moet nadenken.
Helemaal leuk! Dinsdag komen twee bouwbedrijven kijken voor een offerte.. Neonlight schreef:Alleen als er een verblijvingsbeding is opgenomen kun je het regelen met een huis als dat gemeenschappelijk goed is. Alleen gemeenschappelijke goederen kunnen daarin opgenomen worden. Voor niet gemeenschappelijke goederen geldt het erfrecht, en partner met samenlevingscontract is geen erfgenaam.

Drama is het!
bridgetF schreef:hahaha, leuk is dat he, dat rond neuzen en kijken op funda.
Als ik de computer aan zet, doe ik altijd een rondje bokt en funda.
Beide zijn toch wel een beetje mijn favoriet
stond helaas niks van op funda. Wel gegevens genoteerd dus als het niet rond komt gaan we alsnog kijken. Helaas! Echt balen. Er is niet echt heel veel in onze prijsklasse te koop waar je niet een nieuwe badkamer en keuken in hoeft te plaatsen en 1000 kilo aan schoten van de muren en de plafonds moet trekken haha.