Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
MissAnnemijn schreef:Daar heb je ook weer een goed punt. Bij het huis wat wij hebben gekocht hadden ze een kijkdag georganiseerd net een week na het op Funda kwam. We waren die dag met ruim 20 man, en 3 dagen later kwamen er nog een tiental. Ze hebben die beide dagen laten doorgaan, en daarna alle biedingen in overweging genomen.
Sammie schreef:Onzeker type, maar goed.. Er is nog wel hoop
Geen ervaring mee, wat er in de praktijk bij een taxatie gebeurd is wel over het algemeen (tenzij het niet rijmen valt) dat de aankoopsom de taxatieprijs wordt. In dit geval vermoed ik dat die m/v gaat kijken of het die prijs waard kan zijn. Kunnen er nog twee dingen gebeuren imo, maar dat eerst maar even afwachten.
Ik zou hier ook gek van worden
Maris89 schreef:Precies wat Sammie zegt. Taxeren moet sowieso en dat is over het algemeen altijd gelijk. Ik heb via sms het kadaster opgevraagd van het huis wat wij hebben gekocht. Dat kan gewoon via sms en hebben dat een beetje als richtlijn aangehouden.
http://www.kadaster.nl/web/artikel/prod ... rmatie.htm
Lipstick schreef:Ja dat zei ik ook tegen haar, dat er nog mensen (wij) wonen en ik het overdreven vond. Ook leuke woonartikelen in de badkamer die weg moesten.
Toen ze een foto vd tuin maakte ook maar gezegd dat ik onze kippen niet kon weg toveren.