Centraal topic "iPod, iTunes en Creative Zen"

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

MelanieB

Re: Centraal topic "iPod, iTunes en Creative Zen"

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-09 18:15

Ik vind monopoly op mn Ipod echt leuk :+:

Jammer dat het zo duur is... := 4,99 := Ik ga niet weer zo'n Itunescard kopen alleen even voor spel... :+

mickey1978

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-09 20:22

Ik heb sinds kort een creative zen stone plus 4Gb. Nou ben ik het kabeltje kwijt waarmee ik hem aan de computer kan doen, heeft iemand enig idee waar ik zo'n kabeltje kan kopen?

Valentinow

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-09 09:57

mickey1978 schreef:
Ik heb sinds kort een creative zen stone plus 4Gb. Nou ben ik het kabeltje kwijt waarmee ik hem aan de computer kan doen, heeft iemand enig idee waar ik zo'n kabeltje kan kopen?

Dan heb je geluk dat je geen iPod hebt, want bij een Creative is het een gewone USB kabel. Dus bv van een fototoestel, of anders ergens even een USB kabel kopen.
Het is dus niet een speciale kabel, zoals bij iPod wel is ;)

mickey1978

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-09 12:20

maar waar kan ik die kopen bij wat voor een winkel?

Yasmine

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-09 13:05

In de winkels waar je die MP3's koopt, Mediamarkt etc.

Valentinow

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-09 14:46

Idd, zowat alle technische winkels, gewoon even vragen naar een USB kabel :) Wel even controleren of het wel de "kleine" poort is.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-09 14:50

Valentinow, ik heb een kabeltje voor m'n iPod van 5 euro ofzo gekocht bij bol.com? Dus wat je met 'geluk hebben' bedoeld weet ik niet, ze zijn niet duur ofzo.
Bij bol.com hebben ze vast ook n usb kabeltje. :)

Valentinow

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-09 14:52

Ik bedoelde gewoon dat die "moeilijker" te vinden zijn. Niet van duurheid ofzo, alle een gewone USB vind je meteen he ;)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-09 14:56

In de 1e de beste mediamarkt word je doodgegooid met die krengen, bol.com, apple winkel, etc.

Valentinow

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-09 15:01

Anthea schreef:
In de 1e de beste mediamarkt word je doodgegooid met die krengen, bol.com, apple winkel, etc.

Ik vond er in der tijd igg geen }:0
Maar maakt niet uit ;)
Wij hebben thuis ook veel usb kabels en daarmee dacht ik dat ze er thuis wel nog een had. Apple heeft aparte kabels, dus heb je niet zosnel "op overschot" ;)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-09 15:07

Apple heeft alles apart, schooiers. :')

Cyruss_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-09 15:10

Heeft iemand mn iPod gezien?! Mijne is met kerst jaja, vrede op aarde gestolen ;(
Nu heb ik eigenlijk het idee dat mijn iPod mij ook heel erg mist O:) , dus zou de dief/dievegge alstjeblieft mijn iPod weer terug willen brengen. Mag ook anoniem (gewoon door de brievenbus dus als ik niet kijk)

Mette

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-09 18:12

Cyruss_ schreef:
Heeft iemand mn iPod gezien?! Mijne is met kerst jaja, vrede op aarde gestolen ;(
Nu heb ik eigenlijk het idee dat mijn iPod mij ook heel erg mist O:) , dus zou de dief/dievegge alstjeblieft mijn iPod weer terug willen brengen. Mag ook anoniem (gewoon door de brievenbus dus als ik niet kijk)

Jemig, dat is balen! Wat voor 1tje had je dan? Dan weten we waar we naar moeten kijken :+

En ik heb zelf ook een vraag. Ik heb een Ipod touche en nu wil ik daar ook foto's op zetten. Muziek en video's lukt (na wat gedoe :') ) Maar een paar fototjes niet... Ik heb namelijk links waar "bibliotheek" en "video's" staat (en nog wat andere dingen) geen foto's staan! Mijn zus heeft dat wel, maar bij mij is het onvindbaar!

Iemand enig idee waar het gebleven kan zijn? Ik wil er namelijk heel erg graag foto's opzetten, want die standaard plaatjes raak ik nu wel een beetje zat :+

Suus__

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-09 19:14

Wil je fotos op je ipod zetten of fotos bij liedjes?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-09 19:16

Foto bij liedje; rechterklik op liedje, info tonen, illustratie, toevoegen, afbeelding selecteren & op ok klikken.

Foto's op je iPod; Gewoon bij het tabblad foto's (oid) foto's toevoegen?

Yasmine

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-09 16:04

Valentinow schreef:
Anthea schreef:

Ik vond er in der tijd igg geen }:0
Maar maakt niet uit ;)
Wij hebben thuis ook veel usb kabels en daarmee dacht ik dat ze er thuis wel nog een had. Apple heeft aparte kabels, dus heb je niet zosnel "op overschot" ;)

Uh, wij hebben er hier 5 :P

En of ze zeldzamer zijn? Ik weet niet hoor, iedere winkel zorgt er tegenwoordig wel voor dat ze iPodkabels hebben. Ik denk dat iPod één van de meest gebruikte MP3-spelers is, dan ben je al winkel niet zo dom om ze niet te hebben. Hier vind je ze zelfs in de (grote) supermarkt.

eilleen333

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-09 22:57

Waar kan ik op mijn Ipod de onlangs toegevoegde nummers luisteren? Die staan wel in mijn Itunes, maar kan ik dat ook opvragen op mijn Ipod zelf?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-09 22:58

Bij Muziek - afspeellijsten.

eilleen333

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-09 23:00

En dan? Dan kan ik uit mijn afspeellijsten kiezen, maar dan heb ik de laatst toegevoegde nummers niet bij elkaar. Wel onderin de afspeellijst, maar als ik bijv een nummer van Shania Twain en Alison Krauss toevoeg, komen die in 2 aparte lijsten. En die wil ik dan na elkaar kunnen luisteren :P .

Yasmine

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-09 23:07

Dat kan je alleen als je ook degelijk een Recently added/Onlangs toegevoegd playlist op je iPod hebt gezet :)

eilleen333

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-09 23:07

Ok, en die heb ik niet :S .

Sappos

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-09 23:31

Je kan ze ook waarderen met sterren en dan kan je zelf je lijstje maken bij favoriete nummers :j En ik heb wel een onlangs toegevoegd lijstje :=

Alexandra_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-09 23:45

Ik heb een probleem met itunes;
Ik heb een nieuwe ipod (de nieuwe nano met het grote scherm) waarvoor je itunes 8 nodig heb, maar als ik dit wil downloaden zegt mn pc dat ik ServicePack 2 nodig heb. En als ik SP2 wil downloaden zegt mn pc dat de taal niet hetzelfde is als de taal van de pc en doetie het niet. Ik heb Sp2 ook geprobeert in NL te downloaden maar alsnog doetie het niet :(
WIE O WIE

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-09 15:20

Bezitters van een Ipod touch hier :D ?
Ik heb de nano en de shuffle, heerlijke dingen!
De batterij van m'n nano is alleen inmiddels zo naar de klote dat 'ie 't nog geen dag volhoudt (ding is al wel een paar jaar oud) & m'n shuffle heeft maar 1gig geheugen dus dan houdt 't snel op :+
Vind de touch een errug interessant dingetje, maar ben benieuwd hoe tevreden jullie er mee zijn?

highwaykind

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-09 15:25

Eileen - nieuwe Smart Playlist maken, en daar als regel instellen 'Toegevoegd ligt in de laatste 2 weken' of zo.
(iTunes heeft hier ook een standaard "Onlangs toegevoegd" playlist die automatisch op mijn iPod komt te staan).

Alexie - is je windows legaal? Al via gewone Windows Update geprobeerd (Dan moet hij SP2 automatisch meepakken volgens mij..klik in Internet Explorer op Help of zo, en dan Windows update).