Maris schreef:Geen verwarming aan in de badkamer ?
Wij hebben niet eens verwarming in de badkamer. Mis het eerlijk gezegd ook niet.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
8nnemiek schreef:Wij hebben de verwarming op de badkamer ook nooit aan. Ik heb er wel eens aan gedacht om een infrarood spiegel op te hangen. Geeft direct warmte als je er bent, en dan hoef je niet eerst de hele ruimte op te warmen.
Sansevieria schreef:De radiator op de badkamer loopt hier als het ware altijd mee, als er ergens in huis op de slimme thermostaat een ruimte verwarmt word, dan die op de badkamer ook.
Vlgs de installateur mag die ook nooit dichtgedraaid worden, ivm te veel druk anders.
Badkamer hier had al elektrische vloerverwarming (lees, stroomvreter), en daarnaast nog een IR paneel aan het plafond.
De rest mag van mijn part koud zijn, maar de badkamer echt niet![]()
.
Maris schreef:Geen verwarming aan in de badkamer ?
Maris schreef:Sansevieria schreef:De radiator op de badkamer loopt hier als het ware altijd mee, als er ergens in huis op de slimme thermostaat een ruimte verwarmt word, dan die op de badkamer ook.
Vlgs de installateur mag die ook nooit dichtgedraaid worden, ivm te veel druk anders.
Badkamer hier had al elektrische vloerverwarming (lees, stroomvreter), en daarnaast nog een IR paneel aan het plafond.
De rest mag van mijn part koud zijn, maar de badkamer echt niet![]()
.
Dus elekt vloerverwarming ( in de badkamer ) is niet echt een aanrader ?
En IR paneel wel ?
Sanet schreef:MyWishMax schreef:Ik heb helemaal geen verwarming jn de badkamer zelfs
Hadden jullie niet ook problemen met veel vocht in huis? Of heb ik dan 2 verkeerde verhalen aan elkaar geknoopt. Dan is dat misschien toch wel iets om naar te kijken?
Xyris schreef:Wat vinden de infrarood paneel gebruikers van een paneel met deze specificaties?
Ik zal hem voornamelijk gebruiken bij mijn bureau. Ik vraag me ook af of er dan nog een paneel nodig is voor het verwarmen van mijn benen/voeten want die zijn altijd een drama :p.
Ik zal waarschijnlijk de kachel laag aanhouden, 14 graden oid al ist maar voor het behoud van mijn computerapperatuur en een basiscomfort.
Tips en ideeen zijn wat dat betreft ook erg welkom!