Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Marcella schreef:Eindelijk een keer gekeken, maar mijn gasprijs is € 0,76141.
Zit voor dit jaar op de 6 kuub.![]()
Wel blokverwarming.
purny schreef:Dat zijn prijzen van nieuwe contracten. Moet je maar eens Twitter bekijken. Daar stikt het van de idioot hoge adviesbedragen.
Maureen95 schreef:996981 schreef:Ons adviesbedrag is €750
Dat is niet niks. Wat betaalde je eerst?
Telpeva schreef:Mijn maandbedrag is deze maand weer omhoog gegaan, nu betaal ik inmiddels bijna 3x zo veel als vorig jaar.
Ventilatoren onder de verwarming ben ik ook wel benieuwd naar of dat wat is, of het herrie maakt, merk je er veel van?
En meteen nog een vraag van mijn kant, weet iemand hoe nuttig het is om apparaten als de vaatwasser en wasmachine niet overdag maar alleen in de nacht en in het weekend te laten draaien? Haal je daar echt winst uit?
Peerke_ schreef:Ik zou dan echt overwegen om over te stappen op elektrisch koken.
Die paar kuub zijn de kosten niet, maar je betaald best veel vaste leveringskosten over gas.
Kost je dan eenmalig de afsluitkosten en een andere kookplaat, maar wij hadden dat heel snel terugverdiend.
verootjoo schreef:Telpeva schreef:Mijn maandbedrag is deze maand weer omhoog gegaan, nu betaal ik inmiddels bijna 3x zo veel als vorig jaar.
Ventilatoren onder de verwarming ben ik ook wel benieuwd naar of dat wat is, of het herrie maakt, merk je er veel van?
En meteen nog een vraag van mijn kant, weet iemand hoe nuttig het is om apparaten als de vaatwasser en wasmachine niet overdag maar alleen in de nacht en in het weekend te laten draaien? Haal je daar echt winst uit?
Ligt eraan of je dal- en normaaltarief hebt. Maar wij hebben zonnepanelen dus ik doe dat vooral als de zon schijnt
purny schreef:@996981: Dat is ook niet slim. Hierdoor gaan veel mensen in problemen komen omdat ze dan misschien 1000 euro moeten bij betalen.